Tuesday 24 July 2012

mungkin aku....

eiiiiiii....geramnyer aku...saat2 aku ngah bersemangat nak buat fail ade jer anasir2....ishhh.....gangguan2 dari insan2 yg tak bOle nengOk Orang senang..last2 sambil geram ketap2 gigi jari pOn mula menari riang meluahkan perasaan dihati...eceh..eceh..sempat ag nak berbunga bagai kan......

geram!!ye la..aku ni nak buat baik mase bulan pOse jerk..aku ni nak beramal mase bulan pOse jerk...kO jerk yg selalu beramal setiap mase...kO jerk yg baik sesgt2...Orang lain tak...kO jerk yg lebih...asal  Orang lain buat kelainan ader jerk nak kOndem...nak perli2...ishhh..jenis manusia ape ntah.......agak2 la weiiii......

tepOk dada tanyer diri sendirik la...sendirik berak sedirik cuci la..apekebendantah nak suh Orang lain basuh plak.....lau nak suh aku basuh bOle...aku sental ngn penyapu lidi..ader brannnnn?????????Orang cakap sarang tebuan jangan duk sesibOk nak g skOdeng..nak g jOlOk2..kan tak pasal2 kene sengat...dah nengOk Org tu diam jerk jangan sesibOk nak usik2....menci ahhh!!

tak kan aku yg dah besau panjang nak meraung bagai..tak kan aku nak kuarkan kate2 pedas2 kOt...kang aku buat perangai huduh kang tak pasal2 terkezut......nasib la  kO macam pepaham jerk aku dah bengang tahap gaban kan??kan??ye idakk???alahai...dah la bersangka buruk pada Orang lain...aku cume tak ader mOOd buat mase sekarang ni...mungkin jugak kawan baik a.k.a sesungut nak datang melawat kOt....jadik dah biler aku sesabOrkan diri aku ni...jgan la duk kacau2 aku...aku diam tanda aku malas la nak cakap....kang cakap kan silap cakap tersentap nek jahh plak.....aduhaiiiii.......

hurmmm...ntah..mungkin aku yg cepat terasa kOt..ntah........

##sabar..sabar..sabar....(kata2 semangat..eceh..eceh...)

2 comments: