Tuesday 31 July 2012

PB punyer citer...

salam...

bengang sesangt...hari tuh sebelOm kawen aku ader ngantO aku punyer kOrset....bukan cap ayam hOkeh!!PB a.k.a premium beautiful gitu..kelasss nek jahh kan??kan???heheh..ala tu pOn aku beli mase memula aku keje sini....kawan aku syOrkan.dah dia jual bendaalah tuh...lagipOn mase tuh bayar ansur2....aku tak amik full set cume seluar ngn baju...yg perut punyer aku tak hamik..bukan tak hamik..kebetulan habis stOk ke ape ntah..tungu2 pOn tak ader jugak...sO aku tak mau lah..aku amik baju ngn seluar regenyer  dalam 1200 jugak lah...tapi biler byr ansur2 tuh tak la rase sgt......

memula eksited pakai..memang best ler..badan bOle kurus wOoo...hihihi..tapi kene bebetOl rajin ler...mase tuh sebulan aku pakai tetiap hari...waktu tuh kat kursus induksi..makan pOn jage...bagi aku biler pakai kOrset tuh secara autOmatik aku rase kenyang..,mungkin sebab tekanan dekat perOt kOt...pastu pakai baju ape2 pOn wOkeh tak der la lelemak sana sini..bertingkat2..cun jerk...kihkihkih..mantoooOOppp gitukkksss!!bOle la nak perasan selim melim..wawaawwa...lagipOn dia ader fungsi untOk kesihatan jugak.....

tapi tak lame pas tuh silap aku jugak kemalasan melanda..hihihihi...jadik malas nak pakai..bukan aper...dah dalam ekOn..sejOk kat Opis mulalah nak ke tandas jerk kejenyer.....bagi aku susah..tu sebabnyer aku tak pakai dh...huhuhuhu...lagi satu sebab seluar tuh kOyak tersangkOt cincin.....takut pakai lelama jadik bnyk plak......

nak dijadikan citer ler......aku mintak kawan aku baikikan dah dia kate bOle baiki...free plak tuh..benda free sape tak nk..ye idakkk?????ingatkn bOle la berangan selim seselim selimnya mase majlis kawen hari tuh...tapi hampassantan la......janji 2 minggu bOle siap baiki.....tapi tak sempat katenyer sebab dia punyer jaring2 pOn rOsak jugak...sO tak pelah...tk der rezki kan nak buat cam ner......yg aku geramnyer sampai  hari ni tak der ape2 feedback dari aku punyer kawan nih....dah dekat 2 bulan lebih dah...aku tgur dia dekat tenet pOn tak dilayannyer...adOiiii la....sekurang2nyer bgtau la apepOn..jgan la diam cenggitu jerk...lau sibOk atau  tak siap ker ape bgitau..diam cam ni buat aku bengang la.......terkilan sebab cakap lain tapi......................pepaham sendiriklah.....ape la kawan bt kwan cam ni..lau xplain kan senang...hurmm.......

2 comments:

  1. nape buat senyap.. tak patut tak patut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah la..tak kan sibOk sgt sampai tk bole bls..tengok ym ngn fb On9 jer..tapi bile tegur diam jerk..sekurang2nye bgtau la ape2 kan..hmmmmm

      Delete