Wednesday 4 July 2012

(**___________~


tadaaaa....burger bakar kaw kaw.....alahai..mase memula dengar tuh rase terliur sesgt..tersOhOr lah....tak tau bile dapat makan...tapi dah kebetulan rezki kan...waktu en Qaseh ngantO aku datang sini hari tu....hOusemate merangkap adik en SS ke sana membesarkan perOt ngn burger bakar kaw kwa...sO aku ape lagi..tumpang sekaki la membesarkan perOt jugaksss.....aku beli daging cheese...rege dia 14 hengget....en Qaseh sampai cakap tak payah beli benda lain dah..makan burger jer..Okess la cenggitu..plak tuh aku menyewa kat blOk aku jugak..cume tinggkat lain jerk pOn...senang  hOusemate aku balik aku just pergi tingkat atas untOk amik burger tuh..


nengOk tuh???hurmm...tapi bg tekak aku la..aku lebih suke makan burger abg bOb lagik..hihihihi...en Qaseh pOn cakap cam tuh..sebab bagi aku daging dia cam kering skit..tapi tak tau la bagi peminat tegar burger bakar kaw kaw....lagipOn mungkin mase aku makan tuh dah sejuk kOt....pepepOn bOle tahan la....


ni aku beli kat pasar malam bangi..aku suker...


ni pOn same..abaikan keseksian itu..yg penting bukan aku sebab tak brape nak mulus...hahahahhahaha..


nengOk kat dalam tuh..daging dia tebal..2 keping...dah namenyer dOuble kan...


berebOt cam anak ayam..heheheh


sOpan jerk makan cenggitu..cubit cubitan ahhh!!hahhaha


ha..ni plak bihun sup aku makan pas jenuh menunggu kete siap..ala ader aku citer yg en SS tOlOng aku ngn en Qaseh tuuu.....ni bOle tahan jerk rasenyer..


air ni memang Out terus...buah dia dah cam yg lamer..masam kelat gitu...tak sedap!!!


makan sampai tak perasan dah aku snap gambO..kihkihkihkih....

sekian...

**ntah sekarang nih ngah  giler makan chicken paldOver mc dOnalds..nyum..nyum..sedap!!

No comments:

Post a Comment