Tuesday 3 July 2012

bbQ bersama lagi

salam..

ni gambO selepas beberapa minggu jadi isteri Orang...hihihihihi..baru ada kerajinan nak uplOad..hehehehe.....sebelOm balek putrajaya hari tuh ader buat bbq ngn adik bradik..semua ader...aku ajak kawan baik aku sekali tapi gambOnye ngak ader la plak.....layankan je la....


ni beskal ayah aku...jiwe muda kan??kan???hahahaha..ni ayah dapat hadiah cabutan bertuah kat tempat keje...
 

cam2 hidangan ader....ader cOslOw,mashed pOtatO,kek puding karamel yg tak brape nak jadik...hihihi..pestime buat..ngeeeeeeeee~~~triffle pOn ader.....kenyang!!
 

dah ader 4 lelaki dalam family..( campO ayah...)hihihihihihi...
 

ni akak aku..
 

ecah dan yuyu...ha yg pegang pinggan besar tu si bulat kakak..hhaahah
 

ni plak si bOlat bOlat..kihkihkihkih...
 

memasing cibOk..
 

ikan fresh dari laut...nyum..nyum..
 


habis jer memasing membulatkan perOt..ape lagi kemas2 tidOooo.....akak terus balik malam tuh..aku plak balik pagi....biler la nak buat cenggini lagi....hurmmm...:)

No comments:

Post a Comment