Friday 20 July 2012

keinginan

salam...sekarang kat umah en Qaseh..aku sensOrang..en Qaseh keje...jadi aku melepak le sensOrang...huhuhu..sambil menikmati puding tauhu cinta berahi,,ngeeeeeeeeee~~~sbb tak bOle buat kat Opis mase jamuan aku bt untOk en Qaseh je lah....pepagik bangun masak basuh bagai...sekarang lepak2 sambil nOntOn tibi ngn Online..huhuhuhuhuhuhu.....

semalam terjadinya satu peristiwa tu yg aku kelam kabut balik...tetibe hati merOnta2 nak balik...aku tahan2 ibarat tahan tk mau melepaskan kentOt takut terbau haruman yg enak tapi tewas jua...perasaan tu membuak2...aku pOn ape lagik....ajak ida temankan beli tiket dan hantar aku kat sentral...alhamdulilllah....rezki aku untuk balik sini.....hhihihihihih.....

semalam sesampai jerk kat sini en Qaseh dah tunggu kat terminal..terharunya saye...ngeeeeeeeee~~pastu malam kuar g telOk cempedak..aduhai lame tak g sane..dah bnyak berubah......ramai plak pasangan pwe mwe dating sambil menikmati kedingin malam...eceh..eceh....aku merempit ngn en Qaseh...balik tuh hujan turun basah la kami berdua..uwaaaaa.......tapi best...sejOk2 pelOk kekuat naik mOtO...ngeeee........best!!!kemiangan melanda..larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!



ape ntah name kedai makan kat sini..makanan best cume lampu kurang ada..skrin besar ader 6 tapi syg suasana suram jerk..lau makan nasik lauk ikan siap la tercekik tulang..huhuhuhuh
 

kiput2...hihihihi
 


dipersembahkan gaya mak limah semewek..
 





memasing tahan kempiskan peyOttt...huhuhhu
 

ngeeeeee
 

nape aku nengOk muka cam pau yg terlebih sOda niiiiiiiii???????
 
 nak main air..nk kejar en Qaseh...en Qaseh kejar aku...guling2 atas pasir...tapi harap la..dalam mimpi bOle lah...huhuhhuhu...



ni sweater yg aku syg sesgt...ader sentimental value tuh...
 

nengOk blakang tuh...ader skrin besar...mase aku lalu ngah pasang lagu kPOP...giler seksi..seluar pendek tuh..tapi badan mantOp...sampai aku pOn giler nak menari...hahahhaha
 

peace!!!
 

nengOk depan umah sampah sepah2...aku letak plastik sampah situ pas kemas2..tetibe bunyi bising..ghupenyer  ader banyak berok ngah selOngkar...aduhai....aku siap gaduh ag ngn berOK tuh...kihkihkih..cecepat nelefOn en Qaseh...hihihhii..
 

nengOk atas atap tuh....berOk 2 eKOr...tepi2 tuh ade lagik...nampak cam buas jerk aku larikkkk!!!hahahahaha...

1 comment:

  1. selamat berpuasa awak...

    nak tanya en Qaseh awak kat mana?

    ReplyDelete