Tuesday 31 July 2012

2 bulan sudaaaaaa....

salam...

penat..letih..pening..lOya...sakit...semua ader..huhuhuhu.....semalam pOn dah muntah2 tak tahan....lOya...sungguh tak selesa...apakah?????jeng..jeng..jeng........

alahai kawan baik bulan ni dah datang plak..baru jap tadi..tu yg duk pening bagai tuh...teruk jugak datangnyer bulan ni..adOiiii.....ni sesungut tak rasa lagi..nnti makin bertambahlah perasa...huhuhuhuhuhu...bulan ni teruk ckit kOt datang melawat..aisehh...tak pelah...dah namenyer sakit pOmpuan..ahaksss!!!

sedar tak sedar...diam tak diam...hari ni genap 2 bulan menjadi puan merangkap puan Qaseh untOk en Qaseh...ngeeeeeeeeeeeee!!!dalam pada tuh cam2 dah dilalui bersama walaupOn tak tinggal sekali...ibarat jauh dimata dekat dihati..eceh..eceh.....walaupOn jauh sentiasa cuba dekatkan perasaan....perasaan sayang kasih rindu cinta sentiasa menggebu...mudah mudahan sentiasa begitu hingga akhir hayat.....tak mau la waktu nih jerk cenggitu...biar sampai tua..sampai anak cucu...ewah..jauh berangan kan???tak pe..setiap Orang ader impian kan??hhiihihhi......

minggu ni first time nak balik umah mertua..huhuhuhu..tak tau la cam ner...dah la bulan pOse..jgn disuruh aku masak udah ler..hhiihi..umah Orang ni kekOk ckit nak masak memasak nih....lagi2lah mertua aku tuh tukang masak wOoo....ye la..Orang berniaga..masakan pOn meletOp..wawaawawa......uish..aku ni takat gOreng telOr bungkOs pecah cam semalam bOle la...hahaha..(geram tOl aku bile mengekek en Qaseh gelak tengOk telOr bungkOS aku tak jadik2..hahhahaha).......plak tu dah en  Qaseh lau balik kampOng ader jer aktiviti dia...baiki paip la...baiki pintu la.jenis tak bOle duk diam..huhuhuhu..rajin sgt la tuh..nnti aku plak ditinggalkan  terkOntang kanting...

lagipOn taun ni raya kat umah aku sO melawat mertua jap..sambil2 bawak kuih raya yg paling meletOpssss gitukkk.......kuih raya en SS...hahahah..(jgn lupe bawak kuih raya tuh jumaat ni yerkkk..sempat lagik selit pesanan..hahahahahah....)

mintak2 semuanyer berjalan lancar...mungkin aku balik hari jumaat dan malam bertOlak ke kampOng bertiga..........................................................semoga perjalanan lancar dan selamat..amin....


Note:nnti aku bt entri kat saner cam ner eh...hihihiihiihihi..:P

4 comments: