Friday 6 July 2012

alhamdulillah akhirnya jumpe jua....

salam..

hepi sesgt pepagi ni..selesai satu prOblem...hari tuh aku ader citer sal duit umah tak tau mane pergi kan??kan??ingat tak??ala lau tak henggat tengOk entri sebelOm2 ni tau......semalam sesungut tetap setia menemani tidOku..eceh..eceh....tapi semalam tak lena tidO..asyik teringatkan en  Qaseh jerk..kihkkihkihkih....tapi tak pe..sabar je la..dah adat PJJ ( perkahwinanan jarak jauh) walaupOn tak dekat dimata tapi dekat dihati..ngeeeeeeeeeee~~~~

pagik tadik aku nengOk hp....ader 2 msg..hambOiii..sape pla msg ni...satu dari Org yg tnyer sal umah sewa..haishhhh!!pelik aku....dah lame iklan tuh..ader lagi yg duk menelefOn.....mungkin iklan tuh still tak terbuang kOt..maappp la yerk dah ader Org masuk pOn bilik aku tuh......trime je la rOOmmate aku tuh seadanyer..huhuhuhuhuh....satu lagik plak dari hOusemate bilik kecik....hihihihihhihi...pas bace msg dia lega rase...ghupe2nyer dia ngah buat kira2....dan dia yg lupe letak duit umah...terletak skit jerk.......lega aku...bukan ape...takut ader ape2 kat umah....pencuri ker..tak kisah la pencuri kepala hitam tak pOn kepala hijau...takut aku!!!!lagipOn tak mau la aniaya kan Orang...sebab mase kejadian hOusemate aku ni pOn tak henggat terletak brape hengget dalam beg sewa umah...jadi tak mau la dia terus byr  sO aku gunakan depOsit dulu.....tapi ni dah dia yakin dan siap buat kira2 lagik alhamdullillah........

tak pasal2 dapat dOse kering sbb syak wasangka..ngeeeeeeee~~~~malu i!!tapi tak pe lah..pas ni kene berhati2 dah....jadikan semua ni pengajaran..pas ni nak kutip duit kat hOusemate sekaligus jerk..harap2 kejadian seumpama ni tak berulang lagi......aku yakin....ALLAH takkan memberatkan hambaNYA dgn ujian yg tak dapat ditanggung hambaNYA....

YA ALLAH...bersykur sesgt...........

No comments:

Post a Comment