Wednesday 4 July 2012

ke mane menghilang?????

salam...

sOb..sOb..sOb...cedeyy......tadik mase system ala2 mengOng cadangnyer nak g bank in duit sewa umah...tapi sedih sesgt2...kire2 duit tak cukOp..uwaaaaAAAaaaa.....nape bole jadik cenggini plaksss...pelik tapi benar...saat ni hati gundah gulana dah...tak bOle nak berfikir ngn waras dah...perOt pOn sakit akibat sesungut yg datang melawat....aku tak tau dah nak buat cam ner nih...semalam mase kire cam cukOp....tu la lalai sgt.......:(

aku pOn ajak kawan aku si fatimah hitam...ajak balik umah jap..ye la nak drive aku bukannyer reti..dia pOn ajak hasben dia....tapi tak ader jugak kat umah..pintu bilik aku plak tetiber jerk terkunci...si fatimah hitam pOn cungkil ngn ngan garfu..ganaassss yuuuuuu....sib baek la pintu tuh cam berlubang ckit kat tepi sO bOle la bukak......

aku dah tak tau nak buat cam ner lagik...aku telefOn fifi gebus debus...aku gtau duit tak cukOp...pastu fifi gebus debus cakap memang tak cukOp semalam...aku pOn mungkin kire amaun lain tapi Otak pk amaun lain...aduisshhhhh...sia2 amik diplOma akaun cenggini..baik kOyak jerk sijil tuh...huhuhuhu...cedih tau...fifi gebus debus cakap nnti tengOk petang dia balik awal cOz exam KPSL...gud luck yerkk!!!

Dah puas carik tapi tak jumpe2 jugak..tak tau la nak buat ape....bnyk jugak amaun tuh...lau terpaksa kene la ganti....sOb..sOb..sebb..seb...tak tau la....cam ner ni......lau aku silap letak mintak2 jumpe la......uwaaaaaaaaaaaaaaaa...............

No comments:

Post a Comment