Wednesday 8 February 2012

hari ni punyer kisah

salam..lamer tak mengupdate....nak citer sal hari ni...pepagi tadik bekpes ngn nasik lemak sehengget lima pulOh sen...hutang..ye diulangi H.U.T.A.N.G......kahkahkah....mak cik tuh takder duet tukar sO dia bagi aku hutang dulu..balek nanti bru bayar.....ingat ke tak mO makan dah tengahri tapi tetibe perOt masOk angin plak...sO curik2 turun cafe nak tapau nasik...tengOk2 ader lagi yg sibOk makan dan Order..ambOi2..bukan main lagik....lau bOs besar turun nayeee..ngn aku2 sekali..huhuhuhu..tapi tak pe lah..hak msing2....aku Order nasik gOreng kampOng....tunggu jap pastu dapt terus naik makan...hurm...tak best sgt pOn..nasik lembik ckit...pastu ader anak2 bilis jerk...dipeluk erat sang kangkOng...pastu ader la bapak udang sekOr.....besar la jugak....4 hengget...dah tahap kebulur makan je la...kOnOn tinggal udang makan last sekali........dah siap2 bOgelkan udang dari baju dia terus masuk mulut.....yerkkk!!!!!udang tak berapa masak..hanyir.......gluPpppp...nak termuntah aku......cam nak terkeluar balik nasik yg dah masuk perOt...aiseh...terus g pantry kumur2...terase lagik kat lelangit nih.....lOya pastu tersembur air semua bagai.....sape la plak ngumpatkan aku nih...adOi....tu la..masak malas..ngeh..ngeh..ngeh....bukan mals tapi sebab nk balik kampOng dah luse sO tak beli lauk dah...kene sabar je la untuk 2 3 hari ni...................

** tak suke sgt beli...dah beli tak sedap free2 dapat dose mulOt ni mengOmel....uhuk...uhuk..uhuk...

No comments:

Post a Comment