Monday 27 February 2012

menu permintaan...

salam..hari ni jage helpdesk..tapi pagi je lah..petang Orang lain plak...mak aihhh...cam2 orang kOl hari nih...ader seorang hamba ALLAH ni siap marah2 aku..siap cakap la kerajaan cam ni..kerajaan cam tuh..cam2lah pastu cakap nak sOkOng pembangkang...adOi la..ape punyer jenis orang la cma tuh...aku cakap yg bayaran tak masOk lagi siap dia asyik cantas ape yg aku cakap..mak aihh..susah bebetOl la nak xplain kat Orang yg tak faham nih.....plak tuh kurang bahasa..siap cakap bakti dia kat negara tak dihargai la...nk duit dia cepat la..cam2lah.....aku mls nak layan aku biar je dia cakap..pastu bOle dia letak cam tuh jerk...tahan sabO je la aku nih.....lau tak dikenangkan custOmer always right......dah lme aku sOund balik tadik...sabO je lah.......hurm......tapi mls nak fikir sesagt sebab aku tak mau rOsakkan mOOd yg ngah bergumbira..hahahha...minggu ni en Qaseh nak datang....sambil2 g kursus umrah en Qaseh datang la jenguk aku.....insyaallah tak de aral melintang en Qaseh akan menunaikan umrah pada 13/3 hingga 27/3....alhamdulillah dah sampai rezeki en Qaseh..tu pOn dapat spOnsOr dari tOk wan..me kaceh!!!sebelOm tuh en Qaseh cakap nak makan asam pedas ikan pari ngn kerabu sOtOng...hurm..insyaallah sye akan tunaikan permintaan kamO..insyaallah.....sye harap kamO selamat pergi dan selamat pulang..jage diri bebaik yerk nanti..sye tunggu kamO...pas ni banyak benda lagik kite nak buat........take care!!!!

1 comment: