Thursday 9 February 2012

salam khamis

salam....pepagik datang Opis..pOk sedara sOrang jer ader..ambOi awalnyer..huhuhu.....datang Opis tadi gelap ag...nak hujan kOt..tapi hari ni bebetOl awal lah..hikhikhikhik....ape lagi..minggu ni kan minggu makan luar..eceh..eceh...sO g cafe carik2 makanan..masalahnyer banyak makanan tak ader lagi..may b awal sangat kOt..hurm..aku beli mee gOreng ngn tisu...tisu tu idak lah untOk makan..tapi alahai selsema datang lagik...makan lagik anak bilis..huhuhuhuhu.......dia caj 3 hengget.......aku pOn siap la tunjuk tisu....setahu aku tisu sehengget setengah....dia angguk kepala jerk..jadinyerk.......mee goreng aku sehengget setengah.....bagus..murah..kahkahkah.jap2..rase sedap tak.........(.pas 2 minit kemudian..ngeeeeee).....hurm...sedap jugak tapi pedas ckit......berbalOi la..mee ngn fishcake jer..tu pun 2 ketOl kecik....ayam???nan hadO..huhuhu....lau satu kedai tu mau 2 hengget....hahhaha.....tak pOn 2 hengget setengah...bukan nak berkira...tapi lau kene cara..kene tempat tak dernyer.....mesti Orang cakap alah...limepuluhsen pOn berkire??uishhhhhh.......tak ader limepuluhsen tak cukup sehengget tau...wakakakaka......pastu g beli karipap......bese2 kat bawah tu kueh 5 ketOl 2 hengget...amik la lime ketOl karipap.........dia cakap 2 hengget limepuluhsen.....ha?????dah naik rege ker???hukhukhukhuk...kan dah kene gune limepulOhsen.......bayO je la..nasib kueh mak jah sedap...tapi kene tengOk2 jugak takut yg semalam punyer..lau garing berminyak ngn inti rase lain tuh...semalam punyer lah tuh......hahahhaha..pepandai jer aku..tapi betOl la......pepOn aku tak sabar balik kampOng esOk..yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

No comments:

Post a Comment