Thursday 9 February 2012

saye yg cibOk...

salam...hai..

hari ni cibOk sesgt..huhuh..bukan sibOk buat fail tapi sibOk jawab pertnyaan Orang..bukan kene jage helpdesk..tapi Orang2 terdekat ngn aku..mintak tOlOng..sO alang2 tak sibOk ni tOlOng je la....sampai aku ajak pOk sedara sekali..sekurang2nyer bOleh hilangkan rase sedih dia tuh...sabO yerk pOk sedara....hihihi..memula tuh akak telefOn...suh tengOk status kawan dia....alahai.....aku cek2 tak der pOn.....ghupe2nyer permOhOnan baru....jenuh aku carik..ingat salah aper...alih2 tak ader dalam sistem lagi pOn..yg baru lagi.....pastu tak lame tuh mak sedara....pasal claim dia...jenuh la aku ajak pOk sedara g sendirik settlekan....insyaallah minggu depan dapat la claim tuh......hahha..pastu kawan Misbah.....kawan umah dia dulu Baiti telefOn..tnyer sal sistem baru...Online untuk buat lOan..aku pOn bukan arif sgt...telefOn la aku kat unit prOses.......tnye lebih kurang bOle la aku jawab sOklan kwan mis tuh...aiseh...dah nak beli harta kawan mis.....aku???aku beli makanan je la..besarkan perOt...hahahah.....tak lame pas tuh kwan lame yakni habibah plak tnyer....ni sal jiran depan umah dia...hahahah...nasib aku free..lau tak aku malas gak..kahkahkahkah.......tnye kat unit baucer nape maslahnyer....uishhhh...penatnyer hari ni..penat menjawab..kahkahkahkahkah.......tapi pe pOn semua dapt diselesaikan...fuhhhhhhh!!!lega......saye betOl2 cibOk hari ni...petang nnti mungkin sepupu jiran sebelah umah mak sedara kepada anak angkat nenek sepupu  mak sedara plak nak telefOn....ahakkssss!!!!

No comments:

Post a Comment