Wednesday 22 February 2012

sesungut Oh sesungut

salam..

hari ni masih menahan kesakitan...ape lagik sesungut la....aku semalam tak Ot.....balik umah ngn puan......singgah pasar jap beli lauk untOk minggu ni..dah 2 hari beli kat cafe......kOpak la gini...huhuhu...baik masak lagi bagus....sesampai kat umah terus tidO..nk hilangkan sakit.....pas maghrib en Qaseh cOl suh siap2 mandi ape bagai la......dgn mls dan tak tertahan aku bangun..bersihkan lauk2 yg aku beli dan masak tOm yam....menu yg paling simple dan senang......pastu gOreng ikan masin.......sambil masak jap2 g duduk depan......dah siap2 semua aku minum susu...eceh..eceh...cam baby jerk.....en Qaseh telefOn...alih2 cakap lelama aku naik angin...tabiat....hahah....pantang ader silap ckit mula lah...en Qaseh tau sgt keadaan cam ni..alahai sabO je la en Qaseh....hari ni datang Opis bukak blOg..tengOk  blOg kawan g berbekam...hari tu en Qaseh cakap kat kampOng dia ader mak cik pandai ubatkan penyakit resdung ngn seduan...dia suh aku g...mak cik tuh buat cara cam berbekam jugak...tapi buat kat pipi...alahai..nnti mesti tinggal bekas..tetiber jerk der 2 ketOl bulat nnti kat pipi...huuhuhuh....tapi tak sure lagik nk g buat tak...takutttttttt..larik jejauh.......

No comments:

Post a Comment