Thursday 16 February 2012

cukOplah!!!

rase sesak dalam diri...terhenti sedetik degupan jantung...diasak dengan pemikiran kOlOt...kOnOnnyer aku akan berubah...biarkan ikatan ini sah sebelOm aku dijulang kejayaan......kesayanganku hanya membisu tapi insan terdekat dengannya membuat andaian....walaupOn tak diungkap sebenarnyar..namun sindiran menusuk dada..ibarat luka dipanah disirami garam..pedih..perit...tak bisa digambarkan....apakah salah hingga diucapkan begitu...jangan menyamakan aku dengan situasi gelapmu..aku tidak mungkin seperti itu....pada ALLAH sering ku bermohOn..sepatutnya kau jua bermOhOn begitu untOk kebahagian kesayanganku...memberi kata2 perangsang..bukan kata2 menakutkan....ibarat mahukan hubungan ini renggang.....kerna menghormati kesayanganku..aku abaikan..jika tidak tahulah kau siap diriku sebenarnya...aku bukannya seorang yg bisa dihenyak2 Oleh dirimu...kerna aku  hanya mahu pertahankan kebahgianku...usah kau cuba berikan pandangan tak bergunamu itu..kerna aku tidak memerlukan..cukuplah  kasih sayang dah kepercayaan antara aku dan kecintaanku....aku berserah pada YANG MAHA KUASA......

1 comment: