Thursday 23 February 2012

satu ketika di Mydin

salam...

baru jerk sampai Opis....dah cakap kat CC masOk lewat ckit..aku ngn puan pergi mydin..beli barang2 ckit...sOk plan nak buat makan2 ckit....sO cadang nak buat puding tauhu cinta berahi...ewahhhhhh.......hahhahah.......aku pOn carik la barang2 ckit....dah penuh satu bakOl membOrOng...tibe nak bayO beratur la tunggu turn...tetiber jerk ader sOrang mak cik...mak cik la kOt....siap pakai pas keje gobemen lagik pergi mydin....kelass kO nek jah!!!dah la lewat...siap bangga tayang pas keje...tapi tak tau la lau mak cik tuh luper ke ape kan......yg sal pas keje tuh tak kisah la..yg aku kisahkan bOle plak dia pOtOng Q....uishhh....mak cik pOn agak2 la...orang lain pOn nak cepat jugak....ni main potOng jerrk...puan pOn dah kunun2 tnyer aku la....brape line Q..apeituini..... nak suh mak cik tuh faham tapi bOleh selamber badak jerk...dah la barang2 satu trOli...jenuh nak nunggu...aisehh........sabO je la...ingat dia sOrang jerk kalut......alahai mak cik.....pastu biler tiber turn puan plak nak bayO..ngah cashier tuh scan barang2 puan...tetiber datang mak cik nih...hulur satu jam suh masOk dalam bil puan...nnti dia bayO kat puan...ala2 kalut jugak...adOi........nasib la cashier tu cakap tak bOle..kene tunggu turn la..jangan main redah jerk kan......pastu dah la pOtong aku...tak ucap pOn time kasih ker ape ker..senyum pOn tak per..bukan aku mintak belikan aku KFC ker..burger king ker.........alahai.....pastu turn aku nak bayO...awal2 lagik aku pesan kat puan...nnti backup lau tak cukup duit...hahahha...ye la barang satu bakul bimbang jugak..duit kuar ngam2 jerk.......dah scan semua barang2.....seratus hengget empatbelas brape pulOhsen ntah...fuhHH!!!sib baekkkk........cukOp...pastu kalut balik umah ngantOr barang sebelOm masOk Opis.....ngeeeee~~~~~

** mase balik tuh juppe Viva pInk....oyak kO en Qaseh nOk etek..tapi starang barOh tOk buwi beli...Oyak malu kekgi diO nOk bawOk...hahhahaha.....

No comments:

Post a Comment