Monday 13 February 2012

kelab Golf & Rekreasi Petronas

salam..

biler dah start menulis kat blOg ader jerk jejari nih nk tulis..hihihi........tengahari tadik pergi Opis lamer..kebetOlan adik pOn keje situ..sO g la sebab dah janji ngn kawan nak mintak temankan pergi satu tempat....aku cam biase la merempit...huhuuuh....jumpe la kenkawan lama kat citu...best...byk perubahan...restOran pOn dah upgrade...5 star gitu......menu pOn superb ah...padang gOlf pOn fuyooOOo....tapi bile la nak g main gOlf..hahhahahha...tengOk bOla gOlf pOn jadik la...hahhah..memang betOl2 dah mewah sekarang..lau dulu pakai turfmate jerk untuk pusing dalam padang......sekarang dah ader beberapa bijik buggy...bagus la..ader improvement....menu pOn dulu pakai yg liminated jerk..sekarang dah cam kt restOran2 besar...gambr makanan besar gedabak gitu....bnyk lah perubahan...restoran pOn cantek...dekO dia mabales ahhh....lau waiter ngn waitress plak pakai baju cun jerk uniform..lau dulu warna hijau lumut..sekarang warna ala2 cOkelat gitu....kemas jerk...mase hantar Order pOn lebih efisen la.....ader gaya orang cakap.....Opis yg aku duduk dulu pOn dah ubah..makin besar la ckit...cume tempat jerk lebih kurang same.....Orang2 dia pOn tetap ramah....tak sempat la plak aku nak g jengOk kat bahagian gOlf tadik..lau tak bOle jumpa k.ta..hahahahha......kat kOlam mandi pOn tak pegi sO tak tau la keadaan cam ner...tapi yg aku tau.....restOran dan padang gOlf memang makin santekkk...makanan pOn sedap..lagik2 la kalau Orang belanja...ahakssss!!!!


menu baru...dh canggih dh..dulu liminate jerk...kekdg dh bergulung kt bucu2 menu...huhuhu...


besauuuu punyer...



chicken chOp...en kamaruzi time kaceh blanje yerk...


sOs dia tetap same cam dulu2..sedap.....


manggO milkshake...cedap....habes diet..


lame jugak aku kat sane..dalam kOl 4 lebih aku balik umah..tu pOn pas ayah aku syik telefOn jerk...ayah aku memang cenggitu..tak bOle ckit aku g merempit...hahhaha....petangnyer adik ipar datang hantar baju yg mama jahit...time kasih mama!!!

tata!!!

No comments:

Post a Comment