Friday 29 June 2012

en Qaseh datang

salam....

hari ni insyaallah en Qaseh datang......memula tuh plan nak datang minggu depan...tapi tetibe tuan umah yg kami nak sewa tuh msg cakap mintak maaf ader aktiviti blOk jadi tak dapat sewakan....tnyer untOk minggu ni pOn tak dapat sebab ader majlis ajk blOk...cam2 aktiviti la plak..hihihih...tak pe lah..dah tk der rezki kan......

tapi en Qaseh nak datang jugak..kebetulan budak2 umah tak der...cuma rOOmate aku jerk ader tu pOn dia keje......yg sorang lagik hari ahad baru ader..Ok lah tuh..tumpang jap..hihihhi..time kasih yerk kenkawan...:)....sO semalam pergi alamanda ngn umi niza..cam2 aku beli untOk tunggu en Qaseh...rase2nye tak kuar dah duk umah jer minggu ni...hiihhiihihhi.......jadi belilah stOk makanan untOk sebulan..Opssss!!!2 hari tpi belinya macam untOk berminggu2...aku tak mau kuar sebab tak sihat ni...eleh alasan!!!ngeeee~~~~

tapi kan..tup tup pagi tadi tuan umah yg aku tak jadi sewa tuh bOle plak telefOn cakap diaOrang tak jadik buat aktiviti...jadi bOle la lau aku nak sewa..aduhhh!!!en Qaseh datang hari ni..tiket pOn dah beli.....malas la aku...untOk minggu ni memang tuan umah cakap tak bOle tapi minggu depan bOle....tak pe lah tak dapat la aku....lain kali kOmpem2kan dulu..yg aku tak tahan mase dia msg cakap tak bOle sewa tuh siap cakap lagi keutamaan adalah penghuni blOk...ala cam aktiviti diutamakan la walaupOn aku nak sewa....tak pe lah..malas nak pk.....tumpang umah je lah bang..susah2 nanti surau kat bawah ader..ngeeeeeeeee~~~larikkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment: