Tuesday 8 November 2011

ke klinik

hai....

tadi pergi klinik..tapi kali ni bukan aku yang sakit....adik...kene campak!!mak aihhhh...ramai betOl Orang sakit..adik aku kene giliran yang ke 61....mase sampai tuh..baru 56 lau tak silap.....ramai Orang demam..demam makan daging banyak kOt..wakakakka!!!aku g klinik swasta cOz panel cOmpany adik....sementara tuh aku tinggal adik kat klinik..aku g kedai beli barang jap.....adik laki2 aku bawak kete.....ha..cite pasal kete..petang tadik aku bawak kete..mak aihh!!!sakit bahu aku..stereng kerrasss!!!dah lame bebenOr tak bawak...nak kuar dari laman umah pOn 2 3 4 5 kali enjin mati..aisehh!ayah aku dah bising....cekak pinggang dia dari arah dapOr..nasib aku naik ngn adik laki2..sO bOle la bwak jap sampai kat hujung jalan..sampai jalan besar adik bawak..tak harap katenyer...lagipOn tangan dah keras dah lame tak pegang stereng..cam ner la nak bawak..asal suh ayah ajar..ayah tak mO...bile aku tak pandai..ayah bising2 plak..cam mOtO pOn aku blaja curik2..senang..kete nih aku bimbang ckit..tak berani..takutt ahhh!!!huhuhu..ha berbalik sal cite kat klinik tadi...aku masOk ngn adik dalam bilik dOc..cakap2 pastu dOc tnyer adik..ader selsema tak??batuk tak???adik cakap batOk jer...sO dah cek2 tunggu luar amik Obat...sebelOm tuh ayah tel cakap inhaler ayah  tertinggal dalam kete..ayah sempOt..aisehh!!ayah ni cam ner la bOle luper...nak suh adik hantO..jauh jugak..nasib ader inhaler spare adik pOmpuan aku..tu pOn ckit jer...aku pOn cakap aku pnyer inhaler ader dalam beg....bimbang jugak tkut tak cukOp..tapi alhamdulillah..ayah Ok.....adik dah siap2 amik Obat..aku balik..singgah mesra mall jap...beli rOti bOy..huhuhuu..tuna apekebendantah..melayang la 20 hengget..tak pe la..untOk adik2...sesampai kat umah..tengOk Obat...dOc bagi Obat selsema..Obat batOk tak bagik..kihkihkihkih...padahal adik dah bilang batOk..hahahha..ape la dOc nih..luper ker????wakakakakka.......cam ner bOle silap nih..aisehhhh!!!!alih2 semua Obat adik tak makan..tunggu esOk nak mandi air basuhan beras plak..mOga cepat sembOh bOOllatt...hahahahhah...Opps!!!tadik mak tegOr..kaki adik cam bekas letak nira..hahhahaha......kaki Orang lain ader bentok jugak..ader la betis tuh...cam kaki aku nih mak kater..bunting padi tak jadik..kihkihkih.....marah si bOolat..terus nak diet..hahhahahah....

2 comments: