Sunday 6 November 2011

selamat hari raya aidiladha

salam..

hari ni raya cam bese2 jerk...raya haji kan....meriah dia kurang ckit dari raya pOse....alhamdulillah...berkumpul semua..akak pOn ader balik raya bersama2.....anak2 sedara pOn dah makin besar...yang bOngsu tuh anak akak ader dalam 2 3 kali jer aku jumpe..mula2 jumpe mase bersalin..pastu jmpe lagik mase baby dah bOle sengeh2..skrang nih baby dayan dah bOler berjalan pOn....kire lame tOl aku tak jumpe diaOrang..lau anak sedara aku yang suluOn plak tOk sah cakap la..selalu jugak kOl2..asal jmper nak mc dOnalds..bankrap la aku lau selalu...hihihihi..dah la mOntel giler anak sedara aku yang sulOng nih...makan pOn semangat!!!!!ni aku duk update blOg ni bOle dia melahap sedap jer satay kat tepi aku...hihihihi.......waktu pagi tadik jer siap2 makanan...siapkan diri lawa2...pastu bergambar jap...sekarang ni serupa mak cik enOn dah...lagipOn sesungut dah menyerang lagik....adOi......... minggu depan masOk Opis.....tapi lambt lagik la...ape2 pOn selamat hari raya aidiladha kepada semua......ngeeeeeeeeeeeeeee~~~~

No comments:

Post a Comment