Tuesday 1 November 2011

tak sabar

sekarang waktu nak pulun buat fail2 bagi habis.....sebab???sebabnyer aku nak cuti panjang.....cuti kahwin.....kihkihkihkih..miang!!!cuti raya la...sO baik aku siap2kan keje bagi habis...bOle la aku cuti dengan  tenang...bus aku hari khamis malam...tak sabar ahhh....nak jumpe mak ayah...adik2...lagipOn dah macam2 plan aktiviti bersama......untOk raya kali ni...first time kami tempah satay..pastu aku ngn adik plan nak buat puding dalam bekas kecik2 tuh....mak aku pOn dah xcited....mak cakap cam nak buat umah terbuka jer...hiihihihihhi..padahal untOk kami anak beranak jer....ala...bukan selalu pOn...sesaje nak meriahkan lagik raya kali ni......ayah pOn dah sibuk tnyer nak balik biler.....tak sabar nak jumpe anak dia nih...kihkihkihkihkih..sOnOk ah!!!nanti nak g mandi pantai lagik..tu pOn kalau terlepas kuar umah la..nanti membebel plak orang tua aku..lagipOn sekarang kan selalu hujan..Ombak pOn kuat....alahai....banyak ah plan nak buat balik kg ni..yang pasti ader resepi baru aku nak sediakn untOk family..hihihihiihhi...yeah....im cOming!!!!!!sOnOk..sOnOk....

No comments:

Post a Comment