Wednesday 16 November 2011

aku bermOhOn

salam..

entah kenapa hatiku gusar.....bimbang..bingung.....mengapa disaat hati dibalut kegembiraan..pelbagai cubaan dan dugaan mendatang..hadir dalam pelbagai rupa dan bentuk..yang terkadang bisa merObek hati..menggOyah perasaan...mengapa disaat hati dipuncak kebahagiaan...ia datang ibarat petanda...menguji kesabaranku..menguji keutuhanku..ketabahan dan kecintaanku........adakah ia memberi seribu makna???yang aku sendiri tidak bisa mengungkaikannya.......aku tau...disaat ini..kecintaanku diuji.........diuji dalam pelbagai cara.......kekuatanku dirempuh.......aku tau..ALLAH tak akan menguji hambaNYA lebih dari kemampuan hambaNYA.......disaat ini aku dan dia diuji..........aku berdOa..semOga segalanya menjadi baik dan terbaik..disaat ini....aku hanya mampu berserah padaNYA..memOhon agar segalanya dipermudahkan.............aku bahagia kini......biarkan kisah lalu pergi dibawa arus........biarkan kisah dulu menjadi kelam.....luput.......biarkan aku dengan kisah baruku kini.......,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment