Sunday 27 November 2011

jOm kite hepy2...

salam...

hari ni kuar ngn en Qaseh.....penat wOOoo...hihihihi..kebetOlan mase dekat2 ngah maghrib aku merOnda2 kat masjid...tetibe semua Org tadah tngn..dOa...baru la teringat esOk awal muharram....sO dOa awal akhir tahun...alhamdulilla...sempatla mengaminkan....pastu g sOlat...tapi hampa ckit tk dapat berjemaah...ramai giler Org...tak sempat nk amik telekung..kene tunggu turn la.....sebnrnyer .hari ni  rOnda2 g beli ckit barang2....mak aihhh!!!ramai giler Org...jalan pOn seseh...hahahaha..ayat kwan aku tuh!!!!hari ni masak untOk en Qaseh.....hiihiii..habes hilang diet aku..kOnOn2 tk nk makan nasik..alih2 en Qaseh tak mau mkn jugak lau aku tak makan..ala........pas tu dah petang ckit bOdek en Qaseh blanje...dia cakap Ok..yess!!!!!!nak makan mc dOnalds ayam plak tk der..ala...alih2 en Qaseh nk belanja pizza...time kaceh....


ni pes time ahh buat benda alah ni....kirenyer tadi semua masakan aku pes time..tk pernh buat seblm nih....yg ni ok..cume kurang masin ckit..patutnyer aku kene tambah garam plak pagi tadik cOz air sOtOng dah turun....jadik kurang masin ckit..tapi en Qaseh cakap bOle tahan....mau tak bangge..kihkihkih...Kerabu SotOng Rindu-rinduan...tak bOle blah namer..huuhuhu
 

ni peberet en Qaseh..jenuh la aku menyalin resepi dr mak mertua aku tuh..oOppss!!!bakal....tu tak cmpO g bli bahan2 lagik....alih2 masam ckit....tapi en Qaseh cakap bau dah sedap..ikan pOn tk bau..cume kene kurangkan asam ngn bagi cair ckit...hihihhihi...lagipOn silap en Qaseh bagitau saiz asam..kire lulus lagi la aku nih.... lagipOn en Qaseh cakap pes time kan...owhhh..suke aku..bangge!!riak!!!hiiihihi...inilah dia Asam Pedas Pari Cinta Berbunga

ni plak KangkOng Belacan Kasih Semerbak Kasturi...eceh2..namer kelass kO nek jahhh!!!...yg ni plak en Qaseh cakap sedap..tapi kene tmbahkan lagi belacan..aiseh..mau rOpOng la idung aku..dah la selalu bersin...siap pesan ag gune belacan jenis aper..aisehhh!!!.
 

ni tOken naik train..kelas kO dah maju..tak gune kad dah..g bayO dapat la tOken nih..pastu g scan kat pintu masOk...nak kuar letak tOken ni dalam lubang dia..ala cam nak beli air tin dalam peti kOtak tuh..tapi tak gune secara menyeluruh lagi cOz ader certain2 tempat gune kad lagi..n mayb dalam percubaan cOz still menyusahkan..cam aku kene la...nak kuar alih2 mesin tu cakap tak dapt detect...menci aku...alih2 aku ikOt sOrang pak cik tuh menyelit curi2 kuar...hahhahahahaha........naseb lepas..kire aku ni tak gemOk sgt la..still bOle lalu..suke!!!


ni muke tengah kOmpius...sebab ape aku tak tau....tapi en Qaseh cakap dia senyum manis..eleh..mentang2 ader lesung batu..mencii ahhh!!!..


abaikan mate mak cik nih yg macam ikan lOlOng tak segar..bahana belacan...huhuhuhuhu...gatai wehh mate aku!!!
 

air dO d dew....sedap...
 

garlic bUn..lazat..sampai licin wooooOO..
 

cicah bun tadik ngn mushrOOm sOup..sedap wOOoo..pekat..likat..terasa..
 

tak caye tengOk en Qaseh makan..berselera...sampai tak pandang aku nih...
 

haaa..tengOk tuhh!!!!
 

nyum..nyum..
 

pergghhh!!!hahhaahh..padahal aku tak habes pOn....diet kan..wakakaka..jenuh en Qaseh suh habeskan..aku cakap senak dah..tu tak datang main menu ag tuh....
 

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa.............mabelesss.....
 

tengOk2...sape yg rakus...hahahhahahah
 

haaa..tu diaaa....
 

gOncang bang..gOncang....iyyahhhh!!!
 

bagus...tak lupe kat saye....hihihihihihih...me kaceh!!!gedikkss!!...



nyum...nyum....
 

 sukenyer dia.....hahahhah..



walaupOn mate tak berapa nak elOk..tapi makan tetap makan..habes diet aku...cam ner?????
 

ader 6 keping....makan 2 keping sOrang dah kenyang..nak tapau 2 keping baki tuh cam tak berbalOi...sejuk tak sedap plak..alih2 habeskan jer...gOyang badan ckit bagi ader ruang..wakakaka..tengOk semangat en Qaseh bagi sama rata bile aku suh dia amik yg besar..kOnOn2 memasing nak diet..elehhhhh....dah kenyang g byO kene la 40 hengget 50 sen..nak bayO tu punyela lamer..sampai lapO balik..cibuk duk bercakap..geram aku..alih2 aku sOund dia..nak cakap cakap besOk2 je la..tapi dah dasar telinga tak kOrek pat taun..dia buat dek jer...tak pOn memang tak dengar kOt...wakakkaka!!!!
 

sewa japppp!!!
 


gambO diaOrg ngh semayang..aku plak menunggu jer...rugi tak dapt jemaah sekali....

dah penat..aku balik...bersihkan diri..main laptOp jap...esOk nk g makan nasik kat puchOng plak......nyummm..nyum....
tata!!!
Opss!!!lupe en Qaseh bagi markah kat aku  9.5/10......banyak tuhh!!!! bile aku tnye dia cakap 0.5 tOlak masam..kihkihkih..bagus wehhh!!!.....kire klu exam cenggini terus bOle naik kelas ahh.scOre A tuh....hihihi....lau situasi aku nih plak kire bOle kawin la..wakakaka..miang!!!!!..ahakkksss!!!!

No comments:

Post a Comment