Monday 28 November 2011

makan lagi....

hai..


Bosannyer sensOrang kat umah....kenkawan lOm sampai lagi...naseb la bOleh main tenet..hihihi..skrng kat flat ni dah ader wifi...hiihihhi.....bOle la aku citer aktiviti aku semalam....jOmzzzzz....tengahari tuh g lunch dekat restOran tuan faridah..kat puchOng...cam2 jenis lauk ader..lauk kampOng......banyk plak tuh......lagipOn dia gune ayam kampOng....Org pOn ramai.....pas makan jejalan kat IOI Mall.....pastu tak tau nk buat pe dah balik umah la...hihihihihihi.......malam tuh en Qaseh ajak g makan satay...makan lagik!!!!habes diet aku..ahakksss!!!!



ni nasik aku...manyak wOoo....tapi satu jer tak best....ayam percik tuh manis sgt...tk lalu..tk habes pOn......yg penting aku amek daging dendeng..nth betOl tk eja tuh aku tak tau.....aku amik hati ayam 2 ketOl.....rege semua sepinggan tuh sepulOh hengget..mak aihh...terkezut aku!!!!tapi aku share ngn en Qaseh jugak.....tk habes aku...
 

ni en Qaseh punyer...5 hengget...separuh dari rege aku......Ok la...dia pOn share ngn aku...hihihihi...telOr masin jela...hahahahaha
 

ni la ghuper daging dendeng tuh....en Qaseh la ajar aku makan.....sedap.cam sOtOng kering..tapi lau terkene yg liat..adOi..sakit gigi....
 

aku siap tapau lagik..tu tandanyer betOl2  sOOOOdappp.....2 keping 5 hengget 50 sen..
 

biase la kalau ke IOI Mall mesti singgah kedai ni...rOti pelbagai jenis..dah la sedap...murah plak tuh....dalam ni ader inti tuna..sedap..
 

ni pOn sedap.....terasa sOsej..sOs...mix vege....best!!!



ni paling sedap...floss mountain mayO..pepandai aku bagik name..huhuhuu..sedap..dalam ader mayO..
 





Oleh sebab daging dendeng ni sOdappp aku tapau...5 hengget 50 sen..
 
 
en Qaseh dah berjangkit buat gaye muncung itik..hhahhhhaaaa..abaikan perOt...kihkihkih....


fresh Orange ni pekat tapi malangnyer tawarrrrr.....
 

satay ayam ngn daging...kat chaiyOk..nak makan rambO char kue teaw tak der la plak...mase g makan nih en Qaseh ralit jer tengOk tV..bOla!!!menci aku...gambO tk jelas..aku malu nk amik gambO gune flash..ramai sgt Orang...
 

en Qaseh versi baru...hahahhahahaha....lepak2 sebelOm balik....

hari ni tak dapat jumper dah...en Qaseh dh nak balik..jap ag naik bus kOl 11.30pm....kete en Qaseh tinggal cini bagi aku pakai...wakakkaka!!!cam la aku gheti...ahaksss!!!!

No comments:

Post a Comment