Saturday 12 November 2011

kenduri kawen

petang semalam pergi umah sepupu ayah..anak dia kawen..ambOi2..kelasss gitu!!aku suke dia punyer hantaran...pink + biru.....tema aku tuh nanti..huhuhu..insyaallah......aku ader amik ckit2 gambar dia..walaupOn sepupu ayah tapi aku tak kenal sgt pOn..just ikOt mak ayah sebab nak melaram baju baru..wakakakaka!!!lagipOn en Qaseh tak tengOk lagi....time kaceh hadiahkan saye sepasang jubah....mak cakap sejak biler plak pakai2 jubah ni????Opsss!!!!!!


kat umah kenduri..panas terik mase nih..
 

eceh..eceh...
 

cam nak g bagik ceramah jerk!!wakakaka..
 

ustazah rOck bOle tak???nOOOOooo!!!!
 

pengantin baru sampai..
 

sannntek...mak aku cibOk cakap nnti buat cenggini..kelass kO nek jah!!!!tak mampO aku..huwawawa
 

tersenyum bahagiaaaa...
 


aku saje amik gambO pengantin lelaki cOz aku tengOk ader iras2 muke budak kat tempat Ot...huhuhuhuhuhu...
 

hantaran pihak pOmpuan
 

hantarn pihak lelaki..aku suke!!!! pink + biru


No comments:

Post a Comment