Friday 4 November 2011

sampai dahhhh

salam...

alhamdulillah.....sampai jugak aku kat kg..huhuuhu...sampai pagik tadi kOl 2.30.......sampai2 jer terus tidO..ngantOk wehhh!!!!nak naik bus semalam puan jeehans hantarkan....kelam kabOt aku sebab sakit perOt..aisehhh...cam2 la.....time kasih la yerk puan hantarkan saye semalam....nasib la tak hujan.....aku duk single seat..sO bebas ckit nak duk cam ner pOn kan......tapi sejuOk weh!!!alhamdulillah la aku bawak sweater bulu beruang..wakakakaka....leh la tahan tak sejOk sgt..nak pakai stOkin cam ibu bersalin plak..kat umah tak pe la..ni dalam bus..malu seh!!!!!perjalanan Ok2 jerk...walaupOn kekadang hujan turun...lena wOoooo tidO...syOk gegila remaja......sampai kat hentian temerlOh tak silap aku bus berenti jap....aku g tOilet dan beli air..haus la plak!!!!pastu sambOng tidO...tak tau la nape ngantOk sgt2.....tidO pnyer tidO alih2 tersedar...tersedar plak tengOk tingkap nampak signbOard CHUKAI....aiseh!!!dah terlepas ker aku nih....berdebar weiii!!!kalOt la cenggini.....ghupe2nyer baru kat sungai ular kuantan...huhuhuhu...aku pOn tak jadik sambOng tidO..takut terlajak..cian plak ayah kene datang amik......mengelamun jap tetiba bus lambat..jalan jem...aikk!!!apekehal plak ni?????OoooOooo...abe pOlis buat sekatan jalan..ala..lambat la sampai cenggini...tengOk kat luar...nampak singbOard SEMPADAN KEMAMAN.....aikhh!!!eh..eh..dah nak sampai la.....berkObar2 nih..berdebar2 pOn ader....nak turun bas cam ner nih nanti...hihihihi...aku ni kalut ckit...tak sampai lagi dah standby dah..takut mase jalan nak g depan gitau driver tuh...kalau tersungkur tak ke naya cenggitu...huuhuhuhu...dalam 5 6 minit jugak tersekat kat sempadan tuh......bus pOn gerak cam biase.....tengOk kat luar....PANTAI KEMASEK...aiseh....dah dekat..dah dekat...alih2 aku g dekat depan....berhati2 takut jatuh cam nagka busOk.....suh driver tuh berenti kat bus stOp.....turun amik beg..alhamdulillah..beg selamat...berat beg ngan makanan jer...uhuhuhuhuhhu......aku jejalan sensOrang sampai umah...mulOt kumat kamit bace dOa sebab kene lalu dekat umah berhantu ngn kubOr...umah aku kan tepi kubOr....alhamdulillah..kOl 2.30 pagi dah sampai..sOnOk!!!

No comments:

Post a Comment