Monday 28 November 2011

wifi

sekarang kat  flat dah ader wifi..senang la ckit..aku bOdek2 en Qaseh pinjamkan dia punyer cik dell...naseb dia bagi pas aku bagi ciuman kasih..kihkihkihkih..miang!!!!tak der la..pas cakap yg aku bOsan bile hari minggu...en Qaseh kesian kat aku..tu dia bagi cik dell kat aku....sO aku just beli topup je la lau nak main tenet....aku beli kat blOk sebelah...


ni yg spOlOh hengget....bOle la main smpai 24jam..hihihihi....xpired 30 hari..aku pOw en Qaseh....
 

ni plak yg 5 hengget...tempOh dia 10 jam...xpired pOn 30 hari..ala....kire cam tOpup telefOn la..dah habes beli baru..ni puan jeehans bagi kat aku..time kasih puan....kat blakang kad tuh ader  usename ngn password bile nak access tenet...tiap kali nk main tenet kene masukkan username ngn password..senang!!!mudah!!!

No comments:

Post a Comment