Wednesday 2 November 2011

terkena

pagik..hai cik kiah..cik nab..cik jahhh...meh cini..meh cini...bukan nak ngumpat..bukan nak mengata..bukan nak mengeji..cume sekadar renungan..sekadar luahan perasaan.....aisehhhh.....cenggini la alkisahnyer bermula...sesampai jer aku di Opisku ini...aku pOn ikOt la puan jeehans turun beli bekpes....aku ni awal2 pagik tadi lagi dah gOreng mee..malas nak masak2 nasik..lagipun bahan2 mentah dah habes..aku tak beli pOn sebabnyer aku dah nak balik kampOng tercinta besOk..sOnOk ahh!!!cadangnyer ikOt puan jeehans turun nak tengOk2....silau2 jer..ne tau ader berkenankan..cadangnyer nak beli rOti..tapi sabau dulu lah...g kat kedai dulu..kat citu ader 3 kedai....pilih2 akhirnyer nak beli nasik ah......mee bOle buat bekpes..sebab aku baru goreng pagik tadik kan..nasik aku buat lunch lah...malas nak turun dah lunch nanti....sO beratur la aku ni belakang puan jeehans....aku pOn pilih2 amik la nasik gOreng...amik ckit..pastu amik pegedil...dah tau dah pegedil memang superb tahap kesedapannya....amik lauk daging ckit........aku pOn tunggu la turn nak bayar..mase tuh mak cik tuh dah kira yang puan...3 hengget katenyer.....puan pOn hulur la duit merah...........puan cakap sekali ngn yang aku lah....mak cik tuh amik makanan aku kire2..cOngak2 la nak caj berapa rege dia...2 3 kali jugak nak fikir tuh..alih2 kuar dari mulut dia 3 hengget setengah.......puan bisik2 kat aku...aik!!murah plak..baik amik macam aku jugak........alih2 mak cik tu pulang duit 2 hengget setengah....aku ngn puan dah kOmpius..kire2 lah..kOt2 kami ni salah ke ape plak kan...lau 3 hengget campO 3 hengget setengah baru 6 hengget setengah.......patut pulang balik la 3 hengget setengah..ni dia bagi 2 hengget setengah......mak cik ni lupe kOt...puan suh aku tnyer..mintak balik......tetiba datang la kawan yang tempat Ot...ritu ader panggil dia pOlis pencen..wakakaka!!!!!bOk bek2 dia duk borak ngn puan.......dia cakap pasal sehengget pOn nak gaduh?bukan cenggitu..lau lebih kite pulang balik..lau kurang kite mintak..lOm pernah lagik seumOr hidup aku..aku tak pulang balik lau lebih...lau kurang pOn aku mintak..sebab dah berbelanja mesti kire betOl tak balance..lagipOn lau tak pulang balik balance..kO gune duit tu dah kire haram..jadik darah daging kO plak..aku tak mO cenggitu........bile mak cik tu pandang jer aku..aku tanyer la...dia cakap semua sekali 7 hengget setengah..aku punyer 4 hengget setengah....aper?????mak cik ni jap jer lupa ingatan...aisehhh!!!cakap lain..buat lain..apekebendantah cenggitu..aku tak suke sangat la.....dah sebut rege tapi caj lain..tak baik ah mak cik cenggitu..lau nak caj 4 hengget setengah..cakap awal2...ni buat Orang marah jer..mungkin mak cik tuh tengah pening kOt..fikir pasal keuntungan kOt....agak2kan berapalah dapat untung hari ni...bOle pergi mekah balik hari tak???????menci sangat lau terkena cenggini....aisehhh!!!


daging tuh aku dah kire dalam 11 keping jerk..bukan besar pOn...menci aku..cakap lain buat lain....ape spesis cenggini..tak suke ahhh!!!!

No comments:

Post a Comment