Wednesday 15 August 2012

mOOd raya

salam..

alahai....mOOd nak bekerja dah menurun gara2 ketidaksabaran untOk berhari raya...ngeeeeeee*ngalahkan hadek2 jerk...*mOOd makin ditahap kritikal biler dengar lagu2 raya berkumandang segenap ruang...eceh...lagi2 bilermaner tauke2 kuih dan kerepek serta makanan untOk raya sibuk mengagihkan2 pesanan diaorang pada customer..pepagik lagik aku dah dapat 6 bekas kuih raya...huhuhuhu..lagi la rase cepat2 jerk nak balik kampOng.....huhuhuhu...

en SS aku nengOk sibOk bebenOr menjalankan bisnes..ngah bagi2 pesanan custOmer..ewah...kayo demO taun ni..hahahahah...sampai cuti 2 hari tuh menunggu tempahan siap....semOga kaya dan bagi duit raya lebih tahun ni..hikhikhikhik...

aku, esOk insyaallah dah balik..nak mintak half day ngan bOs..mintak2 lepas la....brang byk jugak ni...sekOtak kuih raya,sekOtak kerepek,beg lagi..aduishhh..bimbang aku..ye la fist time balik ngn bas memikul brang2 yg bnyk...en Qaseh nk datang aku kesiankan dia..lagipOn takut sesak..lagi la lambt sampai kampOng.....yg pastinyer aku redahhhhhhhhhhh!!!

esOk bas aku kOl 2.35 petang..sO nk mintak tOlong kawan ngantOkan ke sentral...mintak2 semuanya selamat...amin....kebetulan sOk en Qaseh berbuka kat luar..ader majlis kecik2 katenyer..katenyer la...lau lambat terpaksa la aku tercOngOk kat sentral tuh..huhuhuhu....ape pe pOn malam ni kene kemas beg..yahOoooo...tak sbarnyer nak sampai kampung..............................

2 comments:

  1. esok start cuti dah....hati2 lik kampung yea.. selamat hari raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer....tq..awk pon smer..selamat hari raya..:)

      Delete