Thursday 9 August 2012

secebis harapan...............

izinkan aku berdiam diri buat seketika...........biarkan aku memikirkan apakah penyelesaiannya.....................terlalu berat..... tekanan kadang kala menghimpit diri.................apakah puncanya tiada kutahu..........mengapa harus begini????mengapa ini terjadi????.......sedih...remuk rendam hatiku........pilu dan terhirisnya menyeksa diri................

silap perhitungan padah menanti...........................................YA ALLAH.....berikan hambaMU ini petunjuk ke jalan kebenaran.....YA ALLAH......jika ini ujian dariMU untuk hambaMu yg kerdil ini...aku redha..........namun berikanlah aku kekuatan....kekuatan dalam menghadapi semua ini....berikan aku kebijaksanaan...kebijaksanaan dalam menyelesaikan semua ini......YA ALLAH......tabahkan hatiku.....dalam menghadapi situasi dan kerenah2 manusia disekelilingku..........YA ALLAH.....berikan aku kesabaran....agar aku terhindar  dari melukakan hati insan2 disekelilingku......YA ALLAH...aku bermOhOn.............


2 comments: