Monday 13 August 2012

tak sabar

salam....

dah tak sampai seminggu lagik syawal akan menjelma..sO sekrang ni semua sibOk ngan persiapan....aku plak raya tahun ni ala kadar jerk..*tapi kuih byk beli..huhuhhu*tahun ni first time beraya sebagai isteri..eceh..eceh...tahun ni jugak kene beraya di dua kampOng...huhuhu..ape2 pOn raya pertama adalah di rumah aku....yahOOOO...sukenyer sye!!time kasih en Qaseh...

masalahnyer aku sekarng tak tau nak balik ngn ape???..waaaa...waaa...sOb..sOb..sebbb...sOb.....*smbil tenyeh2 idOng buang igus..hahahahaha*plan awalnyer en Qaseh nak datang amik aku hari jumaat pas keje...may b en Qaseh amik half day..tapi bile ku fikir2kan balik cam menyusahkan jerk...ye la en Qaseh drive sensOrang...nnti mengantOk plak...kejadian mase balik kelantan hari tuh terbyg2 ag kat mate aku nih...en Qaseh kepenatan!!!jadiknyer lau aku balik ngn mak sedara kene bertOlak hari sabtu..alahai...rugi2..esOknyer dah raya plak..huhuhuhuhu...

jadiknyer aku kene balik ngn bas...kene mintak halfday..tapi tak tau la lulus tak...ngn barang dalam kOtak lagik...kuih raya..kerepek2 bagai...tak pe lah..nnti sampai terminal en Qaseh datang amik...lagipOn en Qaseh cakap tengahari jumaat dh bOle balik..yahOOOoo..........tak sabar nak balik kampOng!!!!!!



*rindu kamOOOO!!*

2 comments:

  1. bestnye...dpt beraya...saya ngan ammar firas la nnt dalam bilik...

    ReplyDelete
  2. hihhii...tk pe...bg ammar firas kumpul duet raye...hihihihihihi

    ReplyDelete