Tuesday 7 August 2012

selamat sampai...

salam...

hari ni dah start keje..huhuhu...datang2 jerk kene plak ganti untOk helpdesk..hurmm....layan je la..tapi maybe kejap je kOt....pagik tadik tak bangun sahur maybe letih sebab sampai semalam dalam kOl 9 lebih...sampai2 je mandi makan terus tido..huhuuhu..sedar2 dah pagik...tak sempat nk minum..sib baik dah niat awal2.....

ha...hujung minggu yg agak menyerOnOkkan..hihii...hari jumaat hari tuh aku mintak halfday cOz tiket bas aku kOl 2 petang...mintak la tOlOng en SS ngantOkan aku kat sentral..kebetOlan ader sOrang Opismate aku pOn nk ke sentral jugak...time kasih bebanyak la yerk en SS...huhuhuhu.....aku ni memang dah jenis mabuk2..sakit2 lau naik bas jejauh nih..hahah..dah tabiat..sib baik la aku diberikan cuti untOk berpuase...hikhikhikhikhikhik....jadi sebelOm naik bas dah makan nasik sorOk2...makan cecepat tak mau bg Orang tau...haahhaha...bas aku gerak dalam kOl 2 lebih gitu..sampai kat pekeliling tunggu jap Orang naik...dekat2 kOl 4 baru gerak...dah la dari sentral ke pekeliling lewat sampai..sesak gegiler jalan..may be sebab orang balik Olat jumaat kOt...

bOsan sgt dalam bas..nk makan tak bOle..hahahahh..*sik pk makan..makan..makan jerk.*dalam kOl  7 brape ntah aku sampai..en Qaseh still kat Opis dia lagik..kirenyer amik aku terus gerak ke kelantan..en Qaseh dah sesiap packing beg semua bagai....mase aku sampai terminal en Qaseh tk datang lagik..silap timing..hahahah...jadinyer waktu aku sampai tuh beberapa minit jerk azan pOn berkumandang la....jadik aku pOn buat2 la beli air untOk berbuka...hahahahahha..tak kan nak tercOngOk jerk kat situ..hahahahhaha......pas en Qaseh datang siap2 salam pelOk2 tium2 *gatai*bebanyak terus gerak...kesian en Qaseh  tak sempat nk makan..huuhuu.....jadik kami bertiga..bertiga????ye la adik en Qaseh ikOt balik jugak.....terus gerak...dalam perjalanan tuh en Qaseh bagik aku minum air sOya*sOya jualan en Qaseh* ..adusss!!sedap..lagi2 tengah dahaga..siap en Qaseh bekalkan ais lagik dalam kotak..hahahahah..bagus2...aku pOn ape lagik..gelOjOh la minum...awal2 en Qaseh dah belikan ayam percik tak sedap sgt sebab tulang dan pulut panggang gemOk tapi inti kurang...hahahaha..awal2 lagik aku dah pesan..teringin kataku!!!

singgah makan jap...pastu singgah umah aku...nak mandi ah..dah gatal2 badan ni..lagilah berjubah memalam buta...sekali nengOk cam ustazah balik dari ceramah..kahkahkahkahkahkah..dua kali nengOk macam nek jah tak suda!!.siap2 ala kadar terus gerak..sdih wOooo...cam tak nak balik nak duk umah mak ayah jerk..tapi tak bOle dah janji..turn umah mertua plak..*sOb..sOb..sOb..cedih!!*

dalam prjalanan tuh 2 3 kali gak berenti..buat per??tidO..krOhhh..krOhh....letih  katanyer..aku ni pOn dah bengkak mata tahan temankan en Qaseh...adik ipar aku plak kroohhh krOOhh sesedap rase tidO..hahahah...aku pOn bimbang en Qaseh sebab nampak tak larat sgt dah..mata kuyu jerk..baik tidO!!dalam kOl 4 pagik jugak sampai umah mertua..sampai2 jerk sahur terus lah...alhamdulillah Mother In Law (MIL) dah sesiap semua..tinggal telan jerk..hahahah...tapi aku tak der la mkan sungguh pOn.just rase bubur skit jerk...mata dah ngantOk gegiler...siap2 semua basuh cuci bagai*tk kan nk suh MIL aku plak..hihihi*  masuk bilik terOs tidO.......krohhhhh..krOhhhhh...zZZzzzzzzzZZzzz........



**nnti next entri aku citer cm ner aku kat sane erk??hahahaha**

No comments:

Post a Comment