Friday 3 August 2012

sentap nOkkk!!!


salam...

hai semua pembaca budiman * hahahh..cam la ader sgt Orang bace belOg aku yg ntah pepe ni..uhuhuhu * hahahahah.....ginila hati ngah berbunga riang ibarat iklan maria ngn pOjiah nawi dapat air ribena...hihihihihi......tapi segirang2 hatiku ini tapi tersentap jugak...waduh!!makan dalam tuh!....makk aihhh...sentap nek jahhh kejap..hahahahah...aku mintak balik awal hari nih...siap bOs aku tuh kate tu la tujuan kawin..lau tak bt ape kawin nak duk bawak ketiak makk..kihkihkihkih...wehhh..wangi ape ketiak mak aku..tak payah nak pakai deOdorant bagai dooowh..hahahahah....saje jepOn tadik bile bOs aku cakap nak balik maner..aku cakap balik kg la..raye tahun ni raye umah aku sO kene la balik umah suami minggu ni...*lancar plak berkata2..kunun2 ramah tamah la..bOdek membOdek...wawawawa*tapi biaselah...tak makan bOdek..kahkahkahkahkah...lagipOn dah tau dia cam ner..hahahha......kihkihkihkihkih...sentap2 pOn janji aku bOle balik....hhahahahahaha......ho hO hO balik kampOng..hO hO hO balik kampOng...hati kecuutttttttttttttttt!!!


## tak sabar nk jumpe en Qaseh..nak pelOk2..tium2..manje2 cam kucing parsi...hahhah..wOooo..puase ehh..Opsss!!termiang suda....

No comments:

Post a Comment