Monday 13 August 2012

time kasih hencek CIMBCLICKS

salam...

tadik alkisah kejadiannyer...aku suh en Qaseh bt bayaran untOk bil celcOm....gune cimbclicks...sO en Qaseh pOn gOdek2 la....ye la..aku nak buat kat Opis lambat gegiler...jenuh aku syik ulang benda yg samer jerk...

pastu en Qaseh Online la..ala zaman sekarang hujung jarik jerk ha....tapi lau tersilap gigit jari jawabnyer..huhuhuhu....mase bt payment tuh ntah cam ner tetiber bOle plak tenet prOblem..alahai brOadband nih....ngenganda tOl lah..mase2 gini ler nak bt halnyer....jadik aku suh la en Qaseh lOg out dulu cimbcliks tuh.....tapi bile sign in balik duit dah deduct..hadOiiii...cam ner???sape nak jwb???aku bt payment untOk 2 akaun...yg aku punye Ok tak der hal..lepas..seratuh hengget......tapi bil en Qaseh punyer sangkOt la plak.....sangkOt mase tenet  prOblem tuh..jadiknyer dah deduct cume tak nampk plak dalam list successful tansaction...aku pOn tak tau nak bt aper...nk repOrt cam tk berbalOi plak..ye la 21 hengget jerk..tapi pk2 21 hengget pun duit gak..lau aku makan nasi arab ker...kfc ker..dah mau kenyang tuh....jadiknyer aku pOn cOl la cimb punyer care ine gituuuu...huhuhhu....

ehem..ehem...si jejaka yg ngangkatnyer...haduihaiiiiii...suara lembut gitu..baik sesgt..hahahaha...sO aku cakap lebih kurang aku punyer masalah...dia pOn tnyer itu ini sikit..dah!!siap.....ringkasannyer aku punyer payment dah ader cume tak appear kat list sebab may be mase aku bt bayaran dah xpired page gitu...sO dia suh aku tunggu 2 hari la tengOk cam ner...siap bagi nO rujukan lagik lau aku cek ngn celcOm byran tak masuk....lau celcOm cakap tak masuk gak dia suh tel cimb balik.....settle!!!mase dia tnyer aku brape bnyk byaran aku buat??aku cakap skit jerk pOn..kihkihkih..*lantak ahh..duit aku sikit byk pOn*..padahal dia dah bOle nengOk dalam system..saje!!!tapi pepepOn ,layanan baik..lemah lembut....ni la bagus...kite nk tanyer ape2 masalah pOn rase sejuk jer walaupOn masalah kite tu besar..hhuhuhuh....aku bOle siap ucap selamat hari raya in advance lagikkkssss...wakakakakakaka!!kemiangan ditahap nOrmal....

pastu citer kat en Qaseh..en Qaseh cakap tak heran pOn..lagipOn aku isteri dia...hahahah..baru nak usik en Qaseh...tapi aku plak yg terusik..sebab?????????ngeeeeeeee..malu!!!!

No comments:

Post a Comment