Friday 2 December 2011

cAhaya keberuntungan

salam

aiseh...pepagi dah menyakitkan halwa telinga aku yg tetiap2 hari aku kOrek nih....alahai.....manusia.....susah nak puaskan hati semua pihak......name tak der pOn nak kecOh2......kebetOlan name aku plak ader....wakakakaka!!!!!cecibOk jer..bebising name dia tak  der..kihkihkih..lawak pOn ader..lau aku tak kisah pOn..dari awal2 ag aku memang nak g tengOk pOn..ader tak der namer tu blkang citer....bukannyer nak jadi jemputan khas bagai.....g silau2 bOleh tengOk diaOrang perform dah Ok ahhh tuh........tak der la sampai nak bebising name tak der.....lagipOn aku pOn tak tau name aku ader dalam list untOk g tengOk pertandingan dikir barat tuh...aisehhhhh........tak semestinyer pangkt tinggi dapat g...mungkin yang bertuah jerk...maner tau kan??????......maknernyer aku ni bertuah la yerkkkkk.......sepadan la ngn namer aku..cahaya keberuntungan..ahakkkssss!!!!!!

2 comments: