Saturday 23 June 2012

epy ebsday tO me!!!

epy besday tO me..
epy besday tO me..
epy besday tO me..
epy besday tO me......ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........aku dah cukOp 23 tahun..OpPPpssssss...hihihihihih....hari ni genap umOr aku 28 tahun...alhamdulillah ALLAH masih memberi aku peluang untOk menikmati keindahan hidup bersama insan-insan tersayang...syukur padaMU.....

semalam mestilah en Qaseh menjadi Orang pertama wish dekat bini dia ni..eceh..eceh...mujOr la tak de depan2 lau tak jadik lain plak..hihihihihi....sedikit tahap kemiangan melanda diri...huhuhuhu.....time kasih abg...sayang kamO ketat-ketat......yg tak menahannye ader jugak diselitkan semOga cepat dapat baby...aisehhhh!!sabar yerk bang...insyaallah kalau diberi rezki sye lah insan yg paling gembira abg..kite same2 berdOa yerk.....tak menahan!!hiihihhi.....

pepagik g Opis untOk Ot..tak g celebrate memane pOn..tua dah plak rasenyer...hihihihih....minggu depan insyaallah lau tak der aral celebrate ngn en Qaseh....aku tak kisah pOn..janji aku bersama en Qaseh......biler umOr dah makin bertambah makin tua jerk rase..perlu ader perubahan dalam diri....perlu jage maruah diri merangkap maruah suami.....maruah family jugak.....aku tak mengharapkan apa-apa cuma aku bersyukur ke hadratNYA dan bermOhOn agar aku diberikan kesihatan yg baik dan menjadi seOrang ank yg sOlehah dan isteri yg diimpikan sang suami...mungkin aku bnyk kelemahan tapi same2 menampUng bagi memperbaiki diri.....

jika saat ini Orang bertanya hadiah ape yg aku impikan??????jawapan aku???

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
A+N+A+K

mOga dengan kehadirannya dapat menambahkan lagi kasih sayang antara aku dan en Qaseh...membahagiakan en Qaseh ibarat membahgiakan diri sendiri jua..semOga ALLAH memperkenankan dOaku..namun andai bukan rezekiku..aku redha dan berharap mungkin masa itu akan tiba jua.......insyaallah..amin...

No comments:

Post a Comment