Wednesday 20 June 2012

nikmatnyer....

blurrrrrr......erkk..alhamdulillah...tak senOnOh bini en Qaseh..hihihihiii..salam.....kenyang!lazat ibarat tak makan patpulOhpattaun..hihihihi....sebenar-benarnya tiada yg benar melainkan benar benar belaka aku baru pas melahap nasik...hiihihi...bekal bawak dari umah..Oleh kerana kemalasan melanda hari ni bawak nasik ngn udang gOreng celOp tepung jer.....sO cadangnyer tenghari nak g cafe beli kuah bagai..ye la..mau trcekik makan nasik kOsOng tak berkuah..pepaham la nasik lau dalam ekOn2 nih....

aku ngn puan sri nOra pun turun la cafe..dengan bangga dan muka tak bersalah....awal plak tuh turun..ngeh..ngeh..ngeh....tapi ramai dah kat bawah pOn.....pn sri nak tapau mee gOreng mamak...aku??beli kuah je la duapuluh sen...ye ker???kihkihkihkih..alih2 lalu dekat kedai nO 1 air asam dia cam best jerk..gluPpppp.........krukkk..krekkk.......tertelan air liur aku..perOt pOn berdOndang sayang..eceh..eceh....cadang nak makan nasik ngn air asam jerk...berlaukkan udang celOp tepung..teman pn sri dulu tapau mee gOreng mamak...alih2 aku pOn ikOt tapau sekali..ngeh..ngeh..ngeh.....tapi air asam tetap ku ambik jua...aku amik daun selOm ckit..kene la caj 80 sen..hiihihihi....tak pe la..janji puas hati.....

tengahrinya aku makan mee gOreng mamak..bOle tahan rasenyer cume ckit jerk sebab aku nengOk ramai yg Order mee mamak....lagipOn kedai nO 2 ni rase ckit lau masak.......dah tapau mee bagai teringin pisang gOreng plak...beli la sehengget 3 ketOl..melahap la aku..ntah...rase selalu lapar sekarang nih...hihihi..semalam pOn g pasar tani siap beli stOk lagik..beli jugak kurma sebab Orang kate makan kurma tahan lapar..ngeeeeeeeeeeee..ha berbalik pada bekal aku tadik...aku makan petang mase time Ot ni lah...sedapnyer..bestnyer.....adOi....makanan tak  sedap pOn jadik sedap biler perOt berdOndang sayang..ngeeeeeeee...nikmat sesgt..lebih dari tahap kebuluran dah...hahahahahhahahahaa.......


tata!!

No comments:

Post a Comment