Monday 18 June 2012

jutaan terima kasih

jutaan terima kasih kepada pOk sedara a.k.a artis BPP @ anOk angkat..hahahahahahah........time kasih bebanyak la yerk en SS dan jugak Olie merangkap teman Opisku sebab tOlOng aku dan en Qaseh yg tersadai bebetOl depan kedai mamak p.8..hahahahah....

alkisahnyer bermula bilemaner en Qaseh ngantO aku datang sini....memula tuh kete Ok lagik walaupOn cam nyawa ikan yg bOle tahan 2 3 4 bulan lagik..kihkihkihkih...tapi ntah cam ner semalam bOle plak meragam...bateri weak.....aku ketandusan idea mintak tOlOng en SS datang..memula ingat dia ader kat Opis..almaklumlah..biase hari minggu memang tempat bertapaan en SS dikala tiada aktiviti...hahahahahahah.......tapi aku silap!!en SS ader kat umah..nk mintak datang terus malu..hahah...aku kias tnyer tak mau datang jaln sini ker??kihkihkihkihkih.....akhirnyer en SS kate nak sesiap mandi dulu....alhamdulillah......

pas en SS datang en SS mintak tOlOng en Oliey plak...dah tak der spanar..hurmmm.........dah sesiap semua en SS bawak pergi kajang beli bateri baru...aku awal2 lagik dah membebel dekat en Qaseh...dah berguni2 dah....depan en SS tak bOle nak bebel2 lagik...kelasss kO jah berlakOn!!kahhhhhhh.......

amek kO..kene dekat 2 ratus untOk bateri..hahahahah..lau tukar kat tempat aku area seratus lebih jerk...tapi mungkin bateri ni pOwer ranger ckit kOt..hahahah..ape-ape pOn aku mintak en SS claim ngn adik dia sebabnyer.....kete adik dia kan..bOle gitu????tapi ape2 pOn semua settle...time kasih bebnyak yerk en SS tOlOng aku ngn en Qaseh..semOga ALLAH saje yg dapat membalas budi dan jasa anda........yer dOk bOH?????hahahahahaha.....

dalam kOl 5 en Qaseh bertOlak balik kuantan..tinggallah aku kesayuan...eceh..eceh...sedey wOoooo...sebak!!betOl!!malam terus videO call..ngeh..ngeh....sayang kamO!!

No comments:

Post a Comment