Wednesday 20 June 2012

kisah aku & dia

salam..

pepetang ni ngah Ot timbul plak nak bercerita...nak buat karangan bahasa melayu ckit..hihihiihihi....tak tau la berapa patah perkataan bOle nih..mgeeeeeeee....layankan je lah.....aku sesaje pepetang mengimbau kenangan......perkenalan aku ngn en Qaseh bermula sekadar adik angkat abg angkat..aku bukan suke sgt pOn kat en Qaseh..berlagak...bajet semart tapi semak!!hahahahaha.....aku memula knl adik en Qaseh jer pOn...waktu tuh tengah frust pwe aku seOrang askar dimedan perang..hikhikhikhikhik....seingat aku waktu tu aku knl adik en Qaseh melalui telefOn gak..alah..ader la laman cUPID ke ape ntah..lupe plak...waktu tuh hampir masuk bulan puasa...pertengahan thn 2009 lau tak silap aku.....pastu aku knl ngn en Qaseh melalui adik dia..memula tuh aku nak knlkan en Qaseh ngan kawan akak aku..ye la en Qaseh dah tua kan..aku???muda belia ag..hahhaahhahaha...tapi masalahnyer pas jer jumpe kawan akak aku en Qaseh dan kawan akak lOst cOntact..marah la aku...benci aku dekat en Qaseh...ye la kwn akak gemuk ckit...macam2 aku perli en Qaseh,,,hiihhii...mulut melaser......tapi en Qaseh diam jer...sabO bebenOr la laki aku nih..huhuhuhu....

pas dari tuh aku tak berhubung ngn diaOrang..tapi ntah cam ner bOle berhubung balik pastu first time jumpe kat jambatan putrajaya ni lah..hahahah..umi niza yg tOlOng ngantOkan..time kasih umi niza..hihihihihi......first time jumpe nebeeeessss giler wehh...padahal bukan kapel pOn..gile!!!!hahahahahaha....jantung pOn dup dap dup dap....tangan pOn ala2 parkinsOn dah..hahahaha...tapi cOntrol beb..cOntrol....walaupOn dah kenal lamer tapi tak pernah jumpe..biase videOl call...telefOn..mesej....aku pOn pernah la bOrak2 ngn mak en Qaseh nih...mase tu diaOrang panggil aku ADIA.....hihihihihi..jhatkan??mase memula kenal tuh aku pusing name aku..hahaha..AIDA jadik ADIA..ngeh..ngeh..ngeh........

bermula titik tOlak jumpe kat jambatan tuh ntah cam ner la bOle aku tersangkut kat en Qaseh ni....biler fikir2 lawak ader...tak percaya pOn ader....en Qaseh ni pemalu dan tak pandai sagt bab2 pOmpuan nih..memula tuh aku ni jadik cikgu cinta en Qaseh untOk takcle pOmpuan la..alih2 aku jugak yg tersangkut...hihihihihihi.....aku ngn en Qaseh cOuple 3 bulan terus bertunang..kejap je kan??kan??cam tak caye jerk aku bOle bertunang ngn Orang yg aku nyampah gegiler mase tuh..hahahahha..siap aku cakap en Qaseh jampi aku..mau tak mengamOk en Qaseh...hahahhahaha.......dalam tempOh bertunang cam2 dugaan aku ngn en Qaseh lalui....macam2...air mate pOn bertOng2 dah gugur.....keras2 aku pOn tOuching wOooo..jiwe jugak weh!!!nak tau pe dugaan aku terima????next entri wOkeh!!!!aku nak buat fail jap............

.

No comments:

Post a Comment