Monday 25 June 2012

hitam itu menawan..ngeeeee~~

salam...salam kekenyangan..aikkhh!!!bOle plak cenggitu.....hari ni buat keje ckit jerk..melahapnyer yg banyak..huhuhuhuu....nak citer ckit nih..hihi..lawak sihh!!!

memula masOk keje hari tuh ader sOrang mak cik tegur...hihihihi...baru teringat nak update ini cerita..hihihi.....gini la citernyer...mak cik tuh cakap aku gelap sekarang nih..alahai bile masenyer putih plak..kihkihkihkihkihkih.....

aku pOn msg la en Qaseh..ginilah antara butiran msg tuh..

aku:  abg...mk cik kat Opis cakap Org gelap sekarang nih...hihihhi
en Qaseh :  nape plak nmpk gelap ader sesuatu ker??
aku: tk tau.kulit syg gelap nih..mk cik kat Opis cakap gitu..
en Qaseh: abg tengOk Ok jer..
aku: abg la ni...kulit abg turun warna kene kat syg la ni...
en Qaseh :  yelah tuh..abg bukannye gelap..abg pOn cerah jugak..hehehehehe..

hahahah...rase lawak plak..hihihiii...tak mau kalah jugak tuh...hahahahah.......


**gelap ke putih ke janji hati mau bersih maaaaaaaaaaa.....ngee~~~~~~~

No comments:

Post a Comment