Friday 22 June 2012

dugaankah ini???

salam

mase aku duk gOdek2 blOg ni..ghupenyer ader lagi entri yg aku tak publish..tercOngOk kat draft...hihihihi...ni la kisah sebelOm kawen la...waktu ni memang stress gegiler..tensiOn sesgt..uhhuhuhuhu.....

*********

kesedihan membelenggu.....betOl la..Org cakap darah manis...huhuhu....pttnyer kene tOreh ckit bagik kuar darah..rase manis ke masin ke payau...hahahaha...

ntah la...aku pOn tak paham ngn situasi sekarang nih....kekadang nak larik jejauh...nak mencari ketenangan...biarkan semua masalah yg membelenggu diri sekarang nih terbang dibawa angin..adOiii....semakin hari semakin tegang antara aku dan en Qaseh..benda yang remeh menjadi bahan untOk dijadikan cakaran.....aku tak bisa mendiamkan diri disaat aku rasa perlu bersuara...tapi kekadang lancang pertuturanku bisa merObek hati.....ya..itulah aku!!!aku tak suka diinjak2...diperlekehkan...dan sesuatu yg aku tak suka usah disuakan...degil!!keras kepala macam batu!!gelaran yg pernah en Qaseh sandang dan nObatkan padaku.....mungkin!!

dugaan datang lagik..kalau seminggu yg lepas kad lambt diprOses...jadik satu pertelingkahan jugak antara aku dan en Qaseh....kini ujian ke dua datang lagik....jurunikah plak ke makkah tetiba jadik kene tukar jurunikah.....tapi masalah timbul bila masa yg dicadangkan mengundang sengketa....kekadang aku bOsan!!tapi ku anggap ini sebagai dugaan yg mandatang..tika ini syaitan terus terusan melancarkan serangan dan pelbagai helah ditaburi..supaya satu hubungan musnah...YA ALLAH..berikan aku kekuatan..dalam mengharungi dugaan ini...semakin hari semakin tegang....apakah harus kulakukan..hnya padaMU aku berserah YA ALLAH...permudahkan..permudahkanlah segala urusan ini....amin.....

No comments:

Post a Comment