Friday 29 June 2012

kakiku sakit benjOl

salam...

hari ni badan tak sihat..sakit2......semalam tak bOle tidO kaki berdenyut2 sakit.....rOOmate plak sakit pinggang..berpenyakit betOl kiteOrang nih...huhuhuhu....aku pOn tak pasti kenapa ngn kaki aku nih...Orang tua2 kate "RISA"...aku pOn tak tau ape jenis penyakit tuh...dia macam benjOl2 gitu...memula dia benjOl kecik jer tapi kekadang bOle sampai besar dan teruk....tapi lau teruk bOle sampai Operate....cam kawan adik...uishhhhh...tak mau aku...dulu2 pernah jugak kena tapi kat tempat lain...bebetOl atas kaki...dah g klinik..dOkter cakap lau nak buang kene Operate...tak mau aku...ape plak Operate2 nih....alih2 ayah pesan pepagi bangun tidO amik air lelangit pastu tekan2 kat tempat benjOl tuh sambil selawat....alhamdulillah dah baik bile selalu amalkan walaupOn kekadang terlupa...hihihihihi..

tapi ni benjOl kat tepi kaki plak..hari tu dah surut ni naik lagik...tapi kali ni dia macam sakit berdenyut2.....nak berjalan pOn susah...nak tidO lagi lah...cam terseliuh urat jerk...sakit sesgt.....semalam pOn tak bOle tidO..pagi ni Ok ckit walaupOn masih sakit.....mintak2 pas ni kurang la sakitnya......bile aku telefOn ayah..ayah suh buat cam dulu...ambil air lelangit tekan kat benjOl......time kasih ayah......tapi kekadang malas nak buat..hihihihihih..pepepOn mintak2 Ok............tapi moOd aku malas nak bercakap ngn sesape......ngeeeeeeeeeee~~~~~

No comments:

Post a Comment