Friday 22 June 2012

perasaan itu

salam..

ni pOn yg dalam draft aku..hihihihi...

********

sistem still off lagik jadi mOOd nak buat fail terbang jejauh..huhuhuhu....pepagik sesampai Opis bagi2 gOOdies kat Opismate..tak semua yg dpat sbb ckit jerk pOn yg tinggal ..sOry yerk pader kenkawan yg tak dapat..pepepOn time kasih semua atas hadiah dan dOa kalian..TQVM...

sekarng dah jadik isteri Orang..ngeeee....serba sedikit akan ada perubahan...walaupOn tak banyak tapi cuber buat yg terbaik...sekarang biler berjauhan tugas sebagai isteri tak dipikul sepenuhnyer.....masak..mengemas..membasuh...still buat yg aku punyer jerk,,tapi lau bersama en Qaseh kene la buat yg en Qaseh sekali...dah tugas kan..tapi alhamdulillah...setakat menjadi isteri en Qaseh ni....en Qaseh ringan tulang bantu aku...mase memula tuh aku bimbang jugak penerimaan en Qaseh..ye la..waktu bercinta dan bertunang semua perangai buruk tak nampak lagik.....tapi syukur sesgt setakat ni en Qaseh layan aku dengan baik dan tak lOkek mengucapkan kata maaf walaupOn aku yg bersalah....hihihi..time kasih abg....

perkara yg aku tak bOle lupakan mase sehari menjadi isteri en Qaseh...bilemaner baju2 yg dah kering aku humbankan atas katil lantas aku bergegas ke kamar mandi...cewah!!!!cam ayat nOvel gituk!kelass kO nek jah..hakhakhakhakhak....biler aku dah siap mandi tengOk cantek jerk tersusun baju..siap lipat dah....termalu aku sendirik!!!!tapi bile en Qaseh cakap kene tolOng menOlOng.....ehem...lain kali bOle la buat lagik...kahkahkahkahkahkahkah.......tapi malu bile semua baju dilipat termasuk barang2 peribadi......nasib semua cantek tak der yg macam rOti kirai..hahahahaha...

nak buat ape2 kene dahulukan en Qaseh..saat mahukan sesuatu tak bOle nak fikirkan keras kepala batu sendirik lagik...ibaratnyer dua hati menjadi satu...ewaHHHhhh!!!perasaan yg tak dapat digambarkan.....namun syukur ke hadratNYA mmberi aku peluang untuk merasai nikmat ini....mudah mudahan perhubungan ini sentiasa memekar dan mendapat keberkatan dariNYA......amin....

No comments:

Post a Comment