Tuesday 12 June 2012

jenjalan di mesra mall

salam...lame dah nak update sal nih..tapi tak bOle nk transfer gambO..kamera pOn dah rOsak.hhuhuhuhu...pas jerk kenduri umah aku hari tuh..bawak adik kakak anak sedara n ipar g jenjalan sebelOm balik..ala g mesra mall jer pOn...hikhikhikhik......en Qaseh pOn ader sekali..ngeeeeeeeeeeeeeee~~~


hahaha..kekOyaan bermula.....ngeeeeee~~~elOk jerk seat tuh ader 6...cun2 untOK kami berenam..hahhahaha....urut badan ckit agi bertenaga..hahahha..dari hujung tuh yuyu,ecah dan akak aku....

en Qaseh dan abg ipar aku..elOk bebenOr la..sesama la nnti turunkan perOt tuh..hahahhaha


dah diaOrang sibOk uruskan majlis aku sO aku belanja semua pizza hut!!


pengantin tak berapa nak baru dah..hahahaha..terserlah kebulatan itu....



asyik menjamu selera....

ayam ni sedap...rase masin manis..cam ader madu gitu..isi pOn lembut..



ni akak aku yg Order..meatball ke chickenball aku luper..tapi masin sgt...tak minat aku...
dah kenyang perOt jenjalan jap..tapi lawak la.sebab mall ni dekat jerk ngn umah..hahhahahaaha....puas rOnda2 aku g ke paka untOk amik baju majlis sambut menantu...pastu petangnyer g mandi manda di pantai...suke!!!

No comments:

Post a Comment