Thursday 21 June 2012

kisah aku & dia part 2

salam...

kat Opis ni pepagik sejuk wehh..nengOk kat luar hujan la plaksss!!adOi makin sejuk..lau ader en Qaseh sedap pelOk nih...jadi bantal aku...wakakaka!!kemiangan bermula..hihihihihihi....wOkeh...sebelOm datang mOOd nak mengperabihkan fail2 bertimbun kat belakang nih meh sini..cepat..meh sini aku nak sambOng citer sal semalam..hihihihi...ala sal dugaan aku ngn en Qaseh sebelOm bergelar suami isteri...bOle buat NOBEL nih....hahahahahah....

geram ader..tOuching ader...lawak ader biler ingat2 balik kejadian sebelOm2 nih..hhuhuhu..tapi aku tak der la nak citer details..tetap kene jage jugak aib Orang..hihhihihi....mase aku memula nak bertunang tuh ada la sedara yg cakap nape tak carik suami yg lebih dari aku...WTH???en Qaseh lebih dari aku..lebih bulat..lebih gelap..lebih sOpan..lebih jimat..hahahhahahaha......kirenye nak suruh aku carik suami pegawai2 besar la...adOiiii......siap ukur lagik tahap pendidikan aku..ngeh..ngeh......ngeh....tapi betOl wOooo...en Qaseh tetap lebih segalanya dari aku.....ala mak cik mak cik..pak cik pak cik...tak payah la nak melebih2 sgt....bersederhana sudeyyy...hihihihii....memang semua Orang impian menggunung..nak suami keje best2....umah besar2...kete besar..semua best2 la...tapi ye la kite just impikan jerk..lau termakbul alhamdulillah...tapi lau tak trime dan redhakan jerk...dah takdir dan jOdOh kite...ALLAH maha mengetahui ape yg terbaik untuk hambaNYA kan???

bagi en Qaseh plak sampai sedara dia cakap untung dapat aku sebab kerani..lau tak en Qaseh hanya layak ngn tukang cuci jer...WTH...tak berilmunyer manusia kini....hurmm....sedih tu memang sedih...tapi kuatkan hati...bagi en Qaseh sabar..sabar...tapi bagi aku marah..marah....aku pendendam!!!!dendam pade Org yg sakitkan hati insan yg aku sayang!!tak semua yg kita nak kite dapat...tak semua Orang beruntung....tapi kite terima la suratan hidup kite dengan  redha..tak semestinya kebahagian diukur ngn pangkat dan wang ringgit......disaat2 menghampiri ambang perkahwinan aku kerap bergaduh ngn en Qaseh....dah cam Orang giler dah rasenyer....dari masalah kad kawin..jurunikah,,mase akad..adOiii......hurm..ntah macam2 hal sampai aku mintak putus tunang..sampaikan  masalah kecik bOle diperbesarkan....tapi en Qaseh terlalu  sabar dan tenang.....mungkin dah suratan jOdOh aku ngn en Qaseh bersatu jua..alhamdulillah........

alhamdulillah aku dipertemukan dengan  orang sesabar en Qaseh...terlalu sabar sampaikan biler aku naik hantu en Qaseh selalu ingatkan aku...antara ayat en Qaseh " syg..cube bawak mengucap"..hihihi..terkadang ngah marah2 aku bOle senyap dan tergelak..en Qaseh buat cam aku kene rasuk plak..kihkihkihkih....ape - ape pOn aku dOakan hubungan ni berkekalan hingga ke akhir hayat....terima kasih kerna membahagiakan saye disaat ini en Qaseh.....walaupOn banyak kenangan pahit manis yg ditempuhi anggaplah sebagai dugaan hidup.....same2 la kite melayari bahtera ini dengan  sebaik mungkin.......sayang kamO ketat2 en Qaseh...


No comments:

Post a Comment