Thursday 28 June 2012

tika ini

tika ini.....tak tau..bingung..dibelenggu......ntah..aku pOn tak tau nak gambarkan ape perasaan yg aku rasa sekarang..tapi saat ini terbeban dan tercari2 jawapan.....kelu kesah..tak tau ape kesudahannya.....

saat dibelenggu begini..hati la yg perit menahan bisa...dikiriku saudara..dikananku saudara..ibarat ditelan mati emak diluah mati bapa...aduh!!!!bisa tak terkata......

saat tohmahan...cercaan berdesing digegendang telingaku..tak kira la dicuping kecil atau besar ibarat siulan Aqasha....aku termenung sejenak..pelbagai sOklan terbelenggu diminda...dimana??bagaimana?siapa?mengapa??kenapa dan haruskah??ibarat ingin membuat karangan dikala menghadapi peperiksaan UPSR....

terkadang fitnah yg ditaburkan menyesakkan jiwa.....menangis air mata darah sekalipOn tetap tak bisa menjernihkan keadaan jika tiada satu pOn jalan penyelesaian yg ditemui..aku??aku sendiri keliru..tak tau mahu menunding jari kearah siapa kerna satu kutunding ke arah Orang lain 4 jari lagi ke arah diriku sendiri........

bile keadaan tersepit begini...hati menjadi sayu...jiwa terasa kOsOng...........siapakah harus kupercaya tika ini?????

YA ALLAH....semOga terbuka segala kebenaran.........



No comments:

Post a Comment