Friday 22 June 2012

rezki itu kurniaanNYA

salam...

cepat mengah sebab makan banyak kOt..hihihih...aku ni jenis kalau buat entri suke yg bergambO2..tapi disebabkan kamera rOsak dan camera fOn plak ble sambung kat laptOp jer jadik entri aku kOsOng je la tanpa warna warni..hihhihi..tanpa sebarang aksi stunt ataupOn aksi rOmantik..kihkihkih..banyak sebenarnya nak tulis..nak luah.nak ceriter tapi tak sempat lagik..kene amik mase yg sesuai.......nak citer sal kawin..sal nikah...sal kenkawan...cam2 sal lah..cume sekarang ni kesibukan membataskan segalanya..ambOi cam sibOk jer kan??kan???ye la nak menulis kene ader mOOd baru best..hihihi..idea dah ader cume kekadang kekangan waktu membataskan penulisan...ewahhh!!!!!

tadi sesibOk print kertas kat tempat kawan......tetibe ader plak sOrang sOund.."ha dah brape bulan???ambOi nek jahhh!!kO nih tak menyempat nyempat...hadOiiii....sabOr ler....setiap pasangan yg berumah tangga mahukan zuriat..mahukan cahaya mata..cahaya penyeri hidOp...tapi agak2 la nek jahhh Oitt!!!

en Qaseh pOn dah tak sabar2 aku nengOk...tetiap hari duk tnyer aku makan aper..kesihatan cam ner...jage diri...adOi...sayangnyer kat bini dia nih...hahahahahahaha......pepepOn lau dah rezki dalam waktu terdekat ni kesyukuran kupanjatkan.....tapi aku sesiap awal2 ag dah pesan pada en Qaseh jangan terlalu berharap...semua tu rezki ALLAH yg tentukan.....lau bebanyak kali tnyer aku naik hantu pandai plak en Qaseh mainkan peranan..hihihihi.....sO sekarang nih aku ngn en Qaseh just berdOa dan bermOhOn agar dipermurahkan rezki...mudah mudahan.....syg kamO ketat2 abg...ngeeeeeeeeee~~~~

No comments:

Post a Comment