Tuesday 26 July 2011

semalam punyer hal

pagi semua....

pagi ni cm mlssssnyer....ngntOk sgt....keje pun ader ckit lagik...uishhh..apesal la aku ni kan??kan??org byr gaji suh keje ader nk mals2 plak...huhuuh...tk der la...kOntrol2...ngeeee.........pagi2 cari mOod dulu lah...Okeh....aku nk citer sal smlm...pas Ot cadangnyer nk p alamanda nk tapau fastfOod....hjat dihati nk berOle2 la..berfullpOcket la kunun2nyer...dh terbayang2...dgn kemanisan jagung kat dalmnyer...hirisan ayam yg lembut lagi rangup...ngn mayonisnyerr...n kesegaran bahan2nyer....adOiiii.....dh beberapa kali kutelan air liur nih menahan rasa....cewah!!!rase cm lambat plak nk sampai...huhuhuhuh.....sampai2 jer terus tuju KFC.......nk daptkan aper yg aku idam2kan...DY pun skali..mengidam benda yg samer..huhuhu...sampai tuh aku terus tnyer dia punyer staff...tkut jadik cm hari tuh...dh beratur  panjang2..lamer plak tuh...lagik 2 Org nk sampai turn aku...staff dia blh ckp pOcketfull tk der...adOisshhh!!!ibarat batu menghempap kepalaku...tOing!!tOing....nyampah tau!!!dh la pOse mase tuh...sO ngn sedih + marah + bengang + pOtpet2...aku kuar terus g Mc Donalds.....sbb tu smlm kunun2nyer aku tk mO la pisang berbuah 2x...sO aku tnyer la dulu staff dia ader tk pOcketfull.....biler dia kater ader...aku pun xcited ngalahkan budak umOr sepOloh taun...heheh....tk sabO den!!!ngah2 beratur tuh...tgk2 la ragam manusia.....tp peliknyer tk de plak aku tgk Org Order @ makan pOcketfull tuh....pelik gak kan...tp tk pe lah..selera masing2...kan??tk kan aku nk g tnyer plak..mau pelempang sebijik aku dapt..ape nk pakse2 Orng mkn..bkn gune duit aku kan??

dalam aku duk beratur n cakap2 ngn DY...ader plak sOrang mamat gersang nih.gesang ker???ye kOt....bOleh plak dia bt aksi2 yg memberangsangkan...eh2...bukan..aksi2 mengwas2kan aku ngn DY....tersengeh2 sOrang..mate plak cm mate miang...pandai plak aku tgk kan??kan??tp betOl arrr.......eiihhhhh...aku tgk pun geli...biler aku pandang jer kat tmpat mamat ni asyik pandang jerkk..upe2nyer dia usha pOmpuan...sOrang blh thn cun aarr...bertudung...cantek..manis..kau mmg debOOom....tp yg sOrang tuh ambOi..seksi meksi u....bra pink lagikkk...ngeh...ngeh...msalahnyer aweksss tuh ngn pwe dia...aku tk tau la mamat nih duk usha awekss maner....uishhh...seram lagik menyeramkan ...luper plak aku nk usha dia punyer ttttuuuttttttt.................gatai aku naaa...huhuhuhuhu....org ckap tgk kat citu lau betOl mamat tuh ngah....tuuttttt........hahahah...bukan aku cakp..Org cakp...hahhahahaha......hbs part tuh...alih plak sal pOcketfull idaman aku tuh...biler sampai turn aku nih...bOleh dia ckp kene tunggu 10min...adOiii..kaki dh kematu nih...menunggu pun dh lamer...aku suh dia kompemkan balik brape minit..biase ckp 5 min jadik 10 min..biase la jnji melayu...uishhhh..jangn salahkan melayu..salahkan Orng yg berjanji!!15min!!toing!!kan betOl aku ckp...dia cakp blik kene tunggu 15min....aku pun blah bodO jer...cedey wOoooo...luke lame berdarah kembali..hari tuh dh terkene..ni terkene lagik...cedey lagi menyedihkan....hari tu tk der..tp kO tk tulis nOp ebelebel...hari ni kene tunggu...nape tk tulis..waiting????nyampah tOl aku ngn kOrang....aku blah g mc donalds tapau ayam..tu pun tinggal wing jer..untuk aku terbang balik Opis kot...menci!!menci!!menci!!!

tp kan ader ker Org tulis cm tuh???wehhh..ader ar..KFC kat kg aku lau tk der dia awal2 lagik letak sign nop ebelebel...tp waiting tuh aku rase tk de kOt...ahaaaksss!!!!


1 comment: