Monday 18 July 2011

Aku & Kau

Kawan.....kwn yg same2 untk gembira senang dicari..kwn yg same2 untuk berduka sukar dicari...betol ker cam tu????hurmmm..aku teringatla antara aku dan kau..ntah la..aku pun tk pasti cm ner aku nk luahkan...aku ngn kau dh lamer knl.....hmpir 3 thn aku knl kau..aku rasa kite dh serba sedikit knl sikap masing2....tp nape tibe2 kite jadi cm ni???salahkah aku jika aku cube cari sedikit kefahaman dari kau??salah kah aku jika aku mahu kau mengerti???salahkah aku jika aku mahu kau tau perasaan kecewa aku ini???memang kite tk blh nk puaskan hati semua org tp tk bolehkah kau mengerti????mungkin jugak kau fikir aku boleh terima apa saja cara..tp kau silap...silap kau kerana langsung tk memikirkan perasaan aku......mungkin jgk kau mengatakan yg aku berfikiran kolot..semua itu tk membawa makna bagiku...tp kau silap...aku begitu kecewa dgn sikap kau...namun kutahan rasa amarah...biarpun hati ini terlampau pedih..terlampau panas.....terlampau malu walaupun pelbagai alasan kau berikan....sewaktu marah aku tidak bisa menerima kata maaf dari kau kerna bagiku kau sengaja mencipta alasan...tp bila DY menasihati aku bersolat...kepansan akibat hasutan syaitan yg membelenggu diri seakan menurun dari hatiku.....lantas aku ttp maafkan kesilapan kau walaupun separuh hati....

jarak kite tidak bertemu membuatkan aku selesa kerna aku tidak perlu bersemuka dgn kau...tapi aku ttp terfikir bagaimankah reaksi kau dn aku bile bertemu......kalau kite berbicara...alhamdulillah...klau kite ttp bersengketa.....aku tidak tau sampai bila

akhirnya....kau tiba jugak......aku kecewa terhadap kau n berat mulut ini bertanya pada kau bile melihat tindkan n perngai kau semalm....aku tidak pasti samaada kau sengaja atau tidak..aku bkn minta dihormati...bukan minta disanjungi...bukan minta untuk ditakuti..cuma aku mahu kau faham hti aku ini...betapa kecewanya aku...krna silapnya berpunca dari kau........sikap kau berdiam diri n melarikan diri dari aku mmbuatkan aku terfikir...silapkah aku???silapkah aku mmpertahankan hak aku??????

kau sengaja ciptakan jurang antara kite...aku tk pasti sampai bile semua ni akan berpanjangan kerana kite akan menyambut Ramadhan tidak lama lagi....klu kau ttp ego aku juga akan ttp begitu....walaupun aku tidak selesa dgn keadaan ini....jika kau ditempat aku..kau akan faham perasan aku ini.....aku mohon aku dapat melaluinya dgn tenang kerana masih ramai yg bisa menasihatiku...insyaallah.......

No comments:

Post a Comment