Friday 29 July 2011

esOk..

esOk aku akan jmper encek muncit.....tk sabar sgttttttttt...windu kamO encek muncit!!!hihihihihihi....encek muncit datang tngahri nnti....nk jmper mlm ni mesti encek muncit penat..tk pe..sy faham kamO....esOk je la...tp yg bestnyer aku bOleh jmper cik kelly jgk..encek muncit kan dh janji nk bwak cik kelly sekali cm aku citer kat entri encek muncit & cik kelly........sO..esOk aku akan knl cik kelly.....sO ptg nnti kene la carik barang2 untOk encek muncit....pasar plak aku tgk cm jauh kOt sbb ader pekerja ngh pasang canopi untuk bazaar ramadhan...sO aku terpaksa la menapak jauhhhhhhhhhh ke hujung dunia...eceh!!eceh!!...untOk beli barang2....sy bt ni semua untOk kamO encek muncit....ala2....wife mithali gituk!!perasan!!!kui2....ape2 pun  sy tk hrapkan aper2 dari kamO encek muncit...hanye semOga kamO selamat sampai......tOing!!tOing!!!ngeeee~~~~

No comments:

Post a Comment