Tuesday 26 July 2011

ia suda datang....

hurmmm......saat ini kurasakn diriku amat tidak berdaya....ye la tuh..tp biler sebut sal cOklat sampai cepat jer kan???kugagahi diri untuk menempuh kehidupan ini...cewahh!!!kesakitan tk bisa kugambarkan...kesakitan minda dan seluruh sendi bergabung menular dalam diri....adOiii...sakittttttttttttt..........terasa seperti aku akan bertukar menjadi drakula..yg akan mencari mangsa.....mangsa yg mmbuatkan aku ibarat menahan angin yg berpusu2 ingin keluar dari perOtku yg cOmel ini...ahaaksssss!!!!.e.ceh..eceh...eceh....alangkah bagusnye jika di kala ini..aku dibaluti selimut tebal....sambil landing2...pelbagai aksi...auuwwwww......alangkah nyamannnnn sekaaaaaaaali......sambil aku makn cOklat.....menyendiri.........aduiiiii!!!!!!!tapi itu semuanya khayalan biasa kerna aku skrg dekat Opis!!!wOiiittt!!!keje!keje!!!ambOi2 mentang2 bOs tk der....ngeeeee~~~~~~

No comments:

Post a Comment